Takto by malo gýčové riešenie vyzerať podľa patentových nákresov

Zaujímavosti Šialený nápad marketingového oddelenia? Logá už chcú dať aj priamo na brzdové kotúče

Foto: Car and Driver

3.9. 12:12 Chevrolet si patentoval zvláštny vynález. Ide o brzdové kotúče, v ktorých sú vyryté logá automobilky. Na čo je komu toto dobré?

Prítomnosť viacerých znakov konkrétnej automobilky na jej produkte nie je ničím výnimočným. Viaceré sa s ich umiestnením dokonca vedia veľmi pekne vyhrať. Napríklad BMW po rokoch pri type X2 opäť vytiahlo logo pevne zakotvené na poslednom stĺpiku strechy. Štýlový doplnok.

Takto by malo gýčové riešenie vyzerať podľa patentových nákresov
Takto by malo gýčové riešenie vyzerať podľa patentových nákresov
Zdroj: Car and Driver

 Viete si predstaviť, že by okrem obligátnej prednej a zadnej časti, volantu či kolesách logo výrobcu bolo i na brzdových kotúčoch? Presne s takýmto nápadom teraz prišli “kreatívne hlavy” v General Motors a my, ani naši zahraniční kolegovia, sa nestíhame čudovať.

Logo automobilky vyryté do brzdového kotúča? To musí mať negatívny vplyv i na brzdný účinok danej sústavy. Okrem toho, ak správne počítame, na štandardnom Chevrolete by v prípade využitia tejto vychytávky bolo umiestnených prinajmenšom 19 viditeľných symbolov automobilky. GM hovorí, že chce mať svoje diely poriadne označené. To sa ale dá spraviť aj menej gýčovo, nie? Za takúto reklamu by už klientom mohli aj platiť.

 Aby toho nebolo málo, logo automobilky by malo byť aj na kuse kovu, ktorým sa ku brzde pripevňuje koleso. Tento znak by rozhodne zakrylo akékoľvek koleso, bol by tam teda úplne zbytočne. Prečo sa niektorí automobiloví experti radšej nevenujú niečomu užitočnému? Tento šialený nápad, ktorý akoby vychádza z marketingového oddelenia, ničomu nepomôže. Skôr naopak.

Video

Diskusia