TopCar Inferno

Zaujímavosti TopCar Inferno aj z klasického GLE

Foto: TopCar

30.7. 2016 16:32 Rusi použili uhlíkové vlákna na nárazníkoch, rozšírených blatníkoch či difúzore nemeckého SUV. Osemvalec vedia vyladiť na 527 k (716 k).

Po januárovom digitálnom avíze nám moskovská firma TopCar ukázala, ako si predstavuje úpravy modelu Mercedes-AMG GLE63 Coupé. Jej produkt nazvaný Inferno vyzerá naozaj brutálne. Tuner však od dokončenia balíka neodpočíval, ale rozhodol sa obdobné vozidlo vytvoriť aj z klasického typu GLE. Na ňom sa po prvýkrát rozhodol zmeniť trojcípu hviezdu na vlastné logo.

Mercedes-AMG GLE63 v úprave TopCar Inferno
Mercedes-AMG GLE63 v úprave TopCar Inferno
Zdroj: TopCar

Maska chladiča má nielen vymenený emblém, ale jej stredový dielec je vyrobený z uhlíkových vlákien. Rovnaký materiál použili Rusi na prednej kapote. Karbón nájdeme aj na agresívne rezanom nárazníku, výduchoch rozšírených blatníkov, spätných zrkadlách, prahoch či obrovskom zadnom difúzore nemeckého auta. Tomu robí spoločnosť veľký spojler na veku batožinového priestoru.

Karbón nájdeme aj na obrovskom zadnom difúzore
Karbón nájdeme aj na obrovskom zadnom difúzore
Zdroj: TopCar

Ľahký materiál farebne dobre korešponduje s čiernym lakovaním, ktoré nenarúšajú ani zatmavené koncové svetlá či disky kolies. Mercedes má tmavosivé ráfiky značky ADV.1 majú priemer až 23 palcov. Spod nich vykukuje jeden z mála kontrastných prvkov, ktorým sú červené brzdové strmene. V porovnaní so zovňajškom je interiér podstatne farebnejší. TopCar odel kabínu SUV do dvojfarebnej ozdobne prešívanej kože, ktorú dopĺňajú ďalšie uhlíkové vlákna. Nájdeme ich aj na volante.

Interiér SUV je podstatne farebnejší než žovňajšok
Interiér SUV je podstatne farebnejší než žovňajšok
Zdroj: TopCar

Rovnako ako pri GLE63 Coupé majú zákazníci na výber z dvoch verzií širokého bodykitu. Za štandardnú zaplatia približne 17-tisíc eur, v prípade karbónového finišu si treba pripraviť vyše 20-tisíc. Ďalších desať stoja disky s pneumatikami. Koľko stojí čalúnenie z týchto fotiek nevieme, ruský tuner nehovorí ani o cene motorických úprav. Lacné však iste nebudú. V prípade silnejšieho variantu totiž vie TopCar osemvalec vyladiť na maximálny výkon 527 kW (716 k) a krútiaci moment 919 Nm.

Zdroj: Marek Pokrývka

Video

Diskusia