Začiatkom marca predstavilo Porsche špičku rodiny 911 nesúcu tradičný prívlastok Turbo S. Tento model dostal do vienka 3,8-litrový biturbo šesťvalec dosahujúci najvyšší výkon 478 kW (650 k) a krútiaci moment 800 Nm, vďaka čomu má úžasné dynamické parametre. Aktuálne prichádza vrcholná deväťstojedenástka aj v slabšej forme bez písmena S v označení.

V prípade verzie 911 Turbo produkuje benzínový boxer maximálne parametre 427 kW (580 k) a 750 Nm. Napriek značnému výkonovému hendikepu nie je tento variant výrazne pomalší, šprint na stovku zvládne vo forme kupé len za 2,8 sekundy (kabriolet potrebuje 2,9 s). Oproti silnejšiemu súrodencovi tak zaostáva len o jednu desatinu. Jeho maximálne tempo je trochu nižšie, ručička rýchlomera sa zastaví na úrovni 320 km/h pri oboch karosériách.

Klasický model Turbo má oproti verzii S o 70 koní menej.
Klasický model Turbo má oproti verzii S o 70 koní menej.
Zdroj: Porsche

Okrem motora sa toho z hľadiska techniky veľa nezmenilo, na svojom mieste je osemstupňová dvojspojková prevodovka i inteligentný pohon všetkých štyroch kolies. Karbónovo-keramické brzdy sú v tomto prípade za príplatok. Rovnako ako aktívne stabilizátory, športový výfuk zakončený dvomi oválmi či znížený podvozok.

Navonok sa dvojica od seba odlišuje akurát chýbajúcim písmenom S v zadnej časti a štandardnými diskami kolies. Nejaké drobné rozdiely sa nájdu i v rámci vybavenia, ktoré si však možno v mnohých smeroch prispôsobiť. Konfigurácia ponúka kopec možností. Tie sa odrazia na cene štartujúcej v Nemecku na úrovni 180 811 eur za kupé, kabriolet má najnižšiu cenu 194 035 eur.