Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Corvette C8: Unikla fotka zadnej časti

V poradí ôsma generácia legendy si debut odbije 18. júla, predstaviť sa má s evolučnou verziou atmosférického osemvalca.
1 09.07.2019 / Marek Pokrývka

Začiatkom tohto roka uviedol Chevrolet rozlúčkovú edíciu aktuálneho typu Corvette. Tá znamená koniec vpredu uloženého motora, ktorý sa po vyše šiestich dekádach presunie do stredu. Vďaka tomuto revolučnému kroku patrí ôsma generácia ikony USA k najdiskutovanejším autám ostatných rokov. Taktiež je predmetom mnohých vizualizácií a aktuálne už aspoň sčasti vieme, ako sa priblížili realite. Na svete je totiž prvý záber vozidla celkom bez kamufláže.

Takto bude vyzerať zadok novej Corvette s motorom uprostred

Na internet unikla v týchto dňoch fotka zadnej časti nového športového auta. Publikovaná bola na špecializovanom fóre, pričom evidentne vznikla v továrenských priestoroch. Kvalitou síce neoplýva, ale o dizajne hovorí jasne. Obrázok zároveň potvrdzuje predpoklady viacerých grafikov vychádzajúce z tvarov vývojových prototypov. Kupé bude mať hranatú verziu klasických štyroch svetiel, ktoré zastreší komplikovane tvarované krídlo. Očakávania napĺňajú aj po stranách umiestnené koncovky výfuku so štvorcovým prierezom. Doteraz boli dlhé desaťročia uprostred, čo patrilo k typickým riešeniam.

Corvette C8 si za dizajn zadku vyslúžila aj pochvalné slová, mnohí jej však vyčítajú prílišnú podobnosť s hierarchicky nižšie stojacim typom Camaro či stratu charakteristických rysov. Celkom vyhnúť sa jej však nedalo. Kompletne odlišná bude aj silueta, no Chevrolet si od veľkých zmien sľubuje schopnosť lepšie konkurovať európskym superšportom. Naháňať ju bude aj parametrami.

Corvette C8 po prvýkrát oficiálne pred ľuďmi

Na stretnutí fanúšikov americkej legendy sa objavil prototyp kupé s motorom uprostred, predviedol aj zvuk svojho osemvalca.

Podľa neoficiálnych zdrojov sa vozidlo má predstaviť s evolučnou verziou motora LT1, teda atmosférického osemvalca s objemom 6,2 litra. Dosahovať má výkon okolo 368 kW (500 k). Ponuku majú rozšíriť silnejšie agregáty a hovorí sa až o tisícke koní. Na ďalšie verzie si ale ešte počkáme. V poradí ôsma generácia legendy si debut odbije 18. júla večer na pôde Kalifornie.

Focus Media

Video
Najnovšie články
V Rakúsku bolo zaregistrovaných vyše päť miliónov áut

Jedinou potešujúcou správou v súčasnom vývoji cien palív je asi fakt, že stále tankujeme lacnejšie než pred rokom. Všetko však naznačuje tomu, že to dlho...

Benzín a nafta: Všetky faktory tlačia ceny nahor

Hannover je z hľadiska počtu obyvateľov podobne veľký ako Bratislava a rovnako ako ostatné nemecké mestá stavil na elektrickú mobilitu. Už čoskoro bude...

Hannover bude mať najviac verejných nabíjacích staníc

Na budúcoročnom ženevskom autosalóne spoznáme druhé moderné vydanie hatchbacku, zo začiatku ráta spoločnosť s ročnou kapacitou 80-tisíc kusov.

Fiat 500: Nástupca bude čisto elektrický

Spomedzi piatich vozidiel hodnotených v ostatnom čase dostal päť hviezdičiek opäť iba elektromobil, čistotou výfukových plynov však zaujal Mercedes-Benz triedy...

Green NCAP: Diesel si sčasti napráva meno

Slovenský Volkswagen má kadoročne dvojtýždňovú celozávodnú dovolenku, keď sa na dva týždne zastavia výrobné linky. Tento rok sa začína už dnes.

Slovenský Volkswagen začína celozávodnú dovolenku

Nemecký elektrický hatchback bude mať digitálny prístrojový panel rozdelený na tri segmenty a netradičný ovládač prevodovky.

Volkswagen ID.3: Prvý pohľad do interiéru
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×