Mercedes-AMG G63

Zaujímavosti Ako môže vyzerať nová trieda G od AMG?

Foto: Behance.net/Nikita Aksyonov

22.1. 2018 14:26 Pred pár dňami sme sa dočkali ďalšej generácie Géčka, ktorá postupne príde vo viacerých variantoch. Známy grafik načrtol ich predpokladaný vzhľad.

Napriek tomu, že trieda G od Mercedesu je na trhu už desiatky rokov a počas nich prešla množstvom zmien, plnohodnotnej druhej generácie sa dočkala iba počas minulého týždňa. Išlo nepochybne o jednu z najočakávanejších premiér tohto roka. Doposiaľ ukázala automobilka len variant G500, no do budúcnosti sa bez akýchkoľvek pochybností počíta aj s príchodom silných modelov z dielne AMG.

Silná verzia G63 by mala priniesť iba malé dizajnové zmeny
Silná verzia G63 by mala priniesť iba malé dizajnové zmeny
Zdroj: Behance.net/Nikita Aksyonov

Dizajnové predpoklady sa s príchodom nového Géčka naplnili, prešlo iba minimálnymi zmenami. Rovnako by tomu malo byť aj v prípade výkonných verzií. Čakanie na odhalenie kúskov od AMG nám skracuje známy grafik Nikita Aksyonov, ktorý vytvoril vizualizácie vyhotovenia G63. Od originálu sa odlišuje maskou chladiča, charakteristicky tvarovaným nárazníkom či LED pásikmi susediacimi s hlavnými svetlometmi.

Okrem viac-menej štandardnej výkonnej odrody vytvoril počítačový špecialista aj obrázok exkluzívneho šesťkolesového monštra 6x6. Zatiaľ nie je známe, či sa ďalšia generácia off-roadu ukáže aj v tejto špeciálnej podobe. Zámožnú klientelu by si však pravdepodobne opäť našla...

Zopakuje automobilka aj úspešný špeciál s tromi nápravami?
Zopakuje automobilka aj úspešný špeciál s tromi nápravami?
Zdroj: Behance.net/Nikita Aksyonov

Aké parametre budú svalnaté verzie off-roadu mať nevedno, no takmer s istotou sa pod kapotou modelu G63 usadí dvakrát prepĺňaný štvorlitrový agregát V8 používaný väčšinou súčasných áut AMG. Ukázať by sa teoreticky mohol tiež slabší variant G53. Ten môže dostať radový šesťvalec vybavený elektrickou asistenciou, ktorý nedávno debutoval v kupé-sedane CLS spolu s dvojdverovými exemplármi triedy E.

Zdroj: Redakcia AUTO BILD
Diskusia  ()

Video

Diskusia