Logo
Reklama

Toto mal byť posledný krok Mazdy k prémiovej značke

Nová CX-60 ukazuje ambície Mazdy ísť do konkurenčného súboja s etablovanými prémiovými nemeckými značkami.

Zdroj: ROBO HUBAČ

Reklama
Reklama

Milan Adámek

Vedúci redakčného tímu pre print

Mazda využíva pri CX-60 veľa zo svojho japonského dedičstva. Snaha o ukotvenie v prémiovej triede je nielen deklaratívna, ale na vyladení hybridného pohonu treba ešte popracovať.

Diskusia

(0)

Autor článku

Milan Adámek

Vedúci redakčného tímu pre print
Pochádzam z automobilovej rodiny, vyštudoval som strojné inžinierstvo a už od roku 2001 som motoristický novinár. Viac ma baví hardvér ako softvér - viac železa a menej káblikov. Zaujíma ma automobilová história a jej odkaz pre dnešok aj budúcnosť, lebo všetko tu už raz bolo, len to nemalo dotykový displej.
Výber pre vás