Logo
Reklama

Čo by ste mali vedieť o zvolávacích servisných akciách

Reklama
Reklama

Milan Adámek

Vedúci redakčného tímu pre print

Zložitejšia automobilová technika, ale aj zvyšujúci sa časový a nákladový tlak na výrobcov a dodávateľov spôsobuje, že počet zvolávacích prác sa už roky zvyšuje. Majiteľ auta by preto mal sledovať, či sa zvolávacia akcia netýka aj jeho modelu.

Diskusia

(0)

Autor článku

Milan Adámek

Vedúci redakčného tímu pre print
Pochádzam z automobilovej rodiny, vyštudoval som strojné inžinierstvo a už od roku 2001 som motoristický novinár. Viac ma baví hardvér ako softvér - viac železa a menej káblikov. Zaujíma ma automobilová história a jej odkaz pre dnešok aj budúcnosť, lebo všetko tu už raz bolo, len to nemalo dotykový displej.
Výber pre vás