Mitsubishi L200, inde známe ako Triton, do Európy príde v auguste roka 2019

Novinky Mitsubishi L200: Radikálna zmena imidžu

Foto: Mitsubishi

12.11. 2018 15:00 Facelift už bol na spadnutie, o nástupcovi Mitsubishi L200 sa šepkalo niekoľko mesiacov. Pick-up nakoniec dostal modernú prednú časť i vylepšenú samočinnú prevodovku. Kedy príde do Európy?

Mitsubishi L200 patrí medzi overených hráčov na trhu pick-upov. Cveng má nielen v Európe, ale i za veľkou mlákou, kde je známy pod označením Triton. Japonci už skôr avizovali, že pick-up prejde modernizáciou, ktorá ho výrazne zmenila. Akákoľvek podobnosť s derivátom Fiat Fullback už teraz bude minulosťou. Facelifty bývajú v dnešnom automobilovom svete skôr povinnou jazdou, tu však Mitsubishi išlo úplne inou cestou.

Mitsubishi L200, inde známe ako Triton, do Európy príde v auguste roka 2019
Mitsubishi L200, inde známe ako Triton, do Európy príde v auguste roka 2019
Zdroj: Mitsubishi

Najväčšou zmenou je na prvý pohľad dizajn pracovného teréniaku. L200 dostáva prednú časť známu pod označením Dynamic Shield. Úzke LED denné svetlá dopĺňa ďalší segment, ktorý sa stará o tlmené či diaľkové svietenie. Odlišné sú i koncové svetlá, tie tiež dostali LED trubicu. Silueta automobilu sa nemenila, profil však zatraktívňuje niekoľko výrazných prelisov.

V interiéri hrá modernizované Mitsubishi podobnú pieseň. Nezmenil sa od základov, sľubuje však použitie kvalitnejších materiálov a mäkkších plastov. Pozitívnou zmenou bude nový multifunkčný volant či aktuálnejší infotainment.

Koncepcia interiéru sa nemenila, vylepšiť sa mali najmä materiály či úroveň spracovania
Koncepcia interiéru sa nemenila, vylepšiť sa mali najmä materiály či úroveň spracovania
Zdroj: Mitsubishi

Technologický update zahŕňa systémy upozornenia na vozidlá v mŕtvom uhle či rozpoznávanie potenciálne nebezpečných situácií pri cúvaní do premávky. K dispozícii by tu mal byť i 360-stupňový kamerový systém. Z pozície šoféra sa ďalej možno tešiť na prítomnosť novej šesťstupňovej prevodovky, inteligentnejšieho pohonu všetkých kolies a posilnených tlmičov na zadnej náprave.

Mimo asfaltu príde vhod i asistent zjazdu z kopca či režim off-road, pri ktorom si možno vybrať zo štyroch druhov povrchu. Ohľadom motorizácií je zatiaľ ticho, európska premiéra sa odohrá až koncom budúceho augusta. Dovtedy si na detailné technické špecifikácie budeme musieť počkať.

Zdroj: Filip Kadlečík

Video

Diskusia