Kia dnes v noci počas digitálnej konferencie oznámila podrobnosti o novom zámere značky a jej ambíciách do budúcnosti. Spolu s novým sloganom „Movement, that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“) dnes zároveň predstavila nové podrobnosti o stratégii, vďaka ktorej prekročí rámec výroby automobilov a bude pre zákazníkov vytvárať riešenia udržateľnej mobility.

Ho Sung Song - prezident Kia Corporation.
Zdroj: Kia

Kia signalizuje odklon od svojho tradičného obchodného modelu zameraného na výrobu a oznámila nový názov: z doterajšieho názvu odstránila slovo „Motors“ (pôvodný názov „Kia Motors Corporation“). Kia rozšíri svoje pôsobenie do nových, rozvíjajúcich sa oblastí obchodnej činnosti a bude vytvárať inovatívne produkty a služby v oblasti mobility, ktorých cieľom bude zlepšovať každodenný život jej zákazníkov.

Ho Sung Song, prezident a generálny riaditeľ korporácie Kia Corporation, uviedol: „V spoločnosti Kia zastávame názor, že doprava, mobilita a pohyb predstavujú ľudské právo. Našou víziou je vytvárať riešenia udržateľnej mobility pre zákazníkov, komunity a spoločenstvá na celom svete. Dnes začíname túto víziu uskutočňovať: uvádzame do praxe nový zámer našej značky a stratégiu pre budúcnosť.

Ho Sung Song - prezident Kia Corporation.
Zdroj: Kia

Kia pôsobí v odvetví už viac ako 75 rokov. Začínala ako výrobca prvých domácich bicyklov v Kórei a pokračovala výrobou motocyklov a neskôr dodávok. Dnes je jedným z najväčších svetových výrobcov automobilov a poskytuje osobné automobily miliónom ľudí na celom svete. V súčasnosti je kórejská autombilka aktívna v 190 krajinách po celom svete a na viacerých kontinetoch aj vyrába - okrem iného má modernú výrobnú fabriku aj na Slovensku, v Tepličke nad Váhom.

 V rámci nového zámeru chce Kia plniť meniace sa očakávania zákazníkov. Spotrebitelia podľa nej čoraz viac vyhľadávajú flexibilné, ekologické a integrované formy dopravy. Novou stratégiou značky Kia je na tieto meniace sa očakávania reagovať a vytvárať ich prostredníctvom vývoja produktov a služieb, tak aby spĺňali potreby zákazníkov na celom svete. Dôraz bude zabezpečovať väčší prístup k širšej škále ekologických produktov a služieb v oblasti mobility a uspokojovať tak rastúci celosvetový dopyt po flexibilných, prispôsobiteľných a individualizovaných riešeniach mobility, ktoré budú podporované dátami a novými technológiami.