Výkonný zázrak R34 na štyroch kolesách s nezničiteľným radovým šesťvalcom a pohonom všetkých kolies bol zrejme jedným z posledných GT-R zlatej generácie. Verzia V-Spec II Nür je jednou z najexkluzívnejších a najvyhľadávanejších a onedlho sa dostane do dražby, a to iba s 10 najazdenými kilometrami!

V roku 2000 spoločnosť Nissan predstavila pre model R34 verziu V-Spec II. Mal pevnejšie odpruženie, väčšie brzdy a kapotu z uhlíkových vlákien. V roku 2002, pri príležitosti ukončenia výroby modelu R34, uviedol Nissan na trh verziu V-Spec II Nür.

Nissan Skyline GT-R V-Spec II Nür
Zdroj: GT-R Registry

Ide o hold poslednej časti Nürburgringu, ktorá mala obrovský význam pri vývoji a ladení všetkých vozidiel Nissan Skyline GT-R, od R32 až po poslednú R34. Verzia Nür neniesla len nový prívlastok, rýchlomer bol nastavený na 300 km/hod. Hlavnou zmenou oproti "normálnej" špeciálnej verzii sa stali nové a väčšie turbodúchadlá, ktoré mali namiesto keramických oceľové čepele.

Spolu vyrobila automobilka iba 718 kusov. Dražený exemplár nikdy nebol registrovaný a ani sa s ním nejazdilo po ceste. Bol starostlivo udržiavaný a je v absolútne pôvodnom stave. Na tachometri má iba 10 najazdených kilometrov a ponecháva si všetky komponenty, s ktorými opustil továreň.

Ide o absolútne zachovalé auto a jeho výnimočný stav by z neho mohol urobiť najdrahší Skyline GT-R, aký bol kedy vydražený. Klebety hovoria o predajnej cene viac ako pol milióna dolárov, pretože pred mesiacom sa kúsok s menej ako 400 najazdenými kilometrami predal za 485 000 dolárov.