Nissan GT-R patrí medzi časté terče tuningu, rovnako ako jeho predchodcovia spadajúci formálne do rodiny Skyline. Úpravy tohto kupé sa zväčša uberajú podobným smerom. Zredukovaná svetlá výška, väčšie spojlery, masívne krídlo a viac koní pod kapotou, tieto rysy spájajú majoritu vyladených exemplárov. No občas sa nájdu aj nejaké výnimky.

O pozornosť sa nedávno prihlásilo gé-té-erko, ktoré ponúka spoločnosť Classic Youngtimers Consultancy. Vozidlo prešlo naozaj neštandardnými zásahmi. Zamerané neboli na driftovanie ani okruhovú jazdu, namiesto toho je špeciálne upravený Nissan GT-R ako doma mimo asfaltu. Unikát pokrstený menom Godzilla 2.0 prešiel zmenami výrazne meniacimi jeho charakter.

Namiesto bežného znižovania prišiel na rad opačný proces, odstup od zeme zvýšil prepracovaný podvozok o celých 12 centimetrov. Kupé dostalo plastové nadstavce blatníkov s viditeľnými nitmi. Vypĺňajú ich pôvodné disky kolies, ktoré sú však obuté do pneumatík s podstatne vyšším profilom a dezénom vhodným na použitie v ľahšom teréne.

V takejto upravenej forme sa Nissan GT-R naozaj nevidí často.
V takejto upravenej forme sa Nissan GT-R naozaj nevidí často.
Zdroj: Classic Youngtimers Consultancy

Nissan GT-R dostal okrem toho špecifické strešné lyžiny, s ktorými susedí náhradné koleso a prídavný diódový pás. Ďalšie LED moduly sa nachádzajú na prednom nárazníku. Kolorit dotvára viacfarebná grafika, vďaka ktorej je vozidlo naozaj neprehliadnuteľné. Súčasťou zmien bolo tiež vyladenie 3,8-litrového biturbo motora na vyše 441 kW (600 k).

Zoznam jednotlivých úprav nie je ktovieako dlhý, ich výsledkom je však výnimočné vozidlo. Aktuálne je pritom na predaj. Japonský športovec pripravený na jazdu mimo spevnenej vozovky má na konte zhruba 46 500 kilometrov a možno si ho kúpiť za rovných 95-tisíc eur.