Audi e-tron Sportback.

Zaujímavosti Super Bowl bol opäť aj o reklamách: Za tieto spoty zaplatili automobilky ťažké milióny

Foto: YouTube (Audi)

4.2. 11:00 Aktuálne novinky ukázali počas vyvrcholenia sezóny NFL viacerí výrobcovia áut, oficiálna cena za odvysielanie prezentačného videa trvajúceho 30 sekúnd sa vyšplhala na 5,6 mil. dolárov.

V našich končinách nemá americký futbal ktovieako veľkú základňu fanúšikov, no v USA ho mnohí ľudia milujú. Jeho finále známe ako Super Bowl je tam celospoločenskou udalosťou. A zároveň patrí medzi najsledovanejšie televízne programy vôbec, už niekoľko rokov počet divákov prekračuje hranicu jednej miliardy. To mu dáva ohromný komerčný potenciál.

Aktuálny ročník podujatia završujúceho sezónu NFL bol opäť aj o reklamách. Tie sa zvyčajne pripravujú špeciálne pre finálový večer, nakoľko vysielacie práva sú poriadne drahé. Oficiálna cena bloku trvajúceho 30 sekúnd sa vyšplhala na 5,6 milióna dolárov. V prepočte je to viac než 5 mil. eur, pričom viaceré prezentačné videá trvali minútu alebo ešte dlhšie.

V rámci Super Bowlu majú tradične silnú pozíciu výrobcovia áut a súčasný ročník nebol výnimkou. Aktuálne novinky počas neho ukázali viaceré značky. Napríklad nemecké Porsche špičkovú reklamu na elektromobil Taycan zverejnilo niekoľko dní vopred vo vyše dvojminútovej verzii, no odvysielalo z toho menej než polovicu. Peniaze sú peniaze.

Napriek kratšiemu trvaniu bol spot zameraný na elektrický sedan stále zaujímavý, zahanbiť sa ale nenechali ani ďalšie automobilky. Za tieto výnimočné spoty zaplatili dokopy ťažké milióny. Na internete si ich však možno už teraz pozrieť zdarma, ich selekciu nájdete na nasledujúcich stránkach.

Diskusia  ()

Video

Diskusia