V priebehu rokov sa rozrástol počet spoločností, ktoré sa špecializujú na vybavenie klasických vozidiel modernou technológiou a high-tech materiálmi. Britská spoločnoť Chieftain sa už nejaký čas venuje Range Roverom a tak predstavila ďalšiu etapu svojho umenia. Model Xtreme ukrýva vo svojich hranatých útrobách výkon 515 kW (700 k).

Mnoho spoločností si v poslednej dobe dalo za cieľ vrátiť do sveta automobilové ikony v novom šate a s najmodernejšími technológiami. Rovnako premýšľa aj firma Chieftain, ktorá si vzala do parády klasický Range Rover, ktorý sa vyrábal v rokoch 1970 až 1996. Pôvodný Rover bol dokonca kedysi vystavený v múzeu Louvre ako model priemyselného dizajnu.

V upravenom aute namiesto pôvodného vidlicového 8-valca, ktorý mal zdvihový objem 3,5 až 4,2-litra, sa nachádza motor GM LS3 s modernou 8-stupňovou prevodovkou. Agregát s objemom 6,2-litra využíva navyše kompresor, takže má neuveriteľný výkon 515 kW (700 k). To je mimochodom o zhruba 50 koní viac ako má Lamborghini Urus.

Pri takej produkcii výkonu je zrejme, že Chieftain Xtreme nemá iba vymenenú pohonnú jednotku.  Pre tento projekt boli potrebné oveľa väčšie úpravy. Briti svojpomocne vyvinuli kompletný podvozok, ktorý sa namiesto tuhých náprav spolieha na nezávislé zavesenie kolies a silné brzdy AP Racing.

Firma však bohužiaľ zatiaľ nezverejnila žiadne podrobné detaily. Ak však vezmeme do úvahy, že obyčajný Range Rover s výkonom 316 kW (430 k) vyštartuje z pokoja na 100 km/hod behom 5,2 sekundy, s extra koňmi navyše by mal prerobený Rover zvládnuť túto rýchlosť za približne 4,0 sekundy.