Cash Machine od Volva.
Denis Milo
Denis Milo

Zaujímavosti Pozrite si zábavnú reklamu od Volva, v ktorej aj šofér kamiónu môže žiť ako boháč

Foto: Volvo

24.8. 7:00 Jazdiť si len tak po svete na kamióne a žiť ako biznismen? To je sen mnohých mužov tráviacich svoj čas prevažne na cestách.

Divízia nákladných áut Volvo má na konte už niekoľko zábavných reklám a teraz k nim pridáva ďalšiu. Spot pokazuje na úsporu paliva jeho nových aerodynamickejších nákladných vozidiel vybavených motorom Turbo Compound. Tieto agregáty sú nasadené do nových ťažkých kamiónov Volvo pod označením VNL a sľubujú až o 11% nižšiu spotrebu oproti starším strojom tejto značky z roku 2015.

Reklama je zameraná na nový motor Volva a šoféra kamiónu menom Bob, ktorý si za usporené peniaze na palive užíva svoje zastávky počas jazdy. Vďaka ušetreným financiám si totiž dokáže zájsť na drahú gurmánsku večeru, skvelý strih v holičstve, bowling alebo si nechať spraviť zlatý zub.

Bohužiaľ, ide len o reklamu. V skutočnosti by totiž ušetrené peniaze nepripadli šoférovi kamiónu, ale firme, pre ktorú pracuje. Volvo tvrdí, že pri priemernej cene paliva, nájazde 125 000 míľ (201 168 km) a zvýšenej úspore paliva až o 11 percent predstavuje suma za ušetrené náklady približne 1 200 dolárov, čo je ekvivalent 1 082 eur.

Pozrite si zábavnú reklamu o Bobovi a jeho kamióne Cash Machine:

Denis Milo
autor Denis Milo
Diskusia  ()

Video

Diskusia