Tím z Mladej Boleslavi postavil tento pretekársky špeciál z bežného vozidla Škoda 1101 Tudor z roku 1946. Dvojsedadlová otvorená karoséria bola ručne vyrobená z hliníkového plechu.
Štvorvalcový motor s objemom 1,1 litra zo sériového Tudoru s výkonom 32 koní, mal po úpravách 50 koní. Kvôli vytrvalostnému charakteru pretekov bolo na aute uskutočnených množstvo úprav. Pribudli dva prídavné svetlomety, rázvor sa zväčšil o 180 mm, na kolesách boli obuté pneumatiky Michelin.
Škoda Sport dosahovala rýchlosť 140 km/h s výnimočnou spotrebou 12 litrov na 100 km, vďaka čomu boli piloti Václav Bobek a Jaroslav Netušil schopní prejsť na jednu nádrž dlhší úsek, ako ich konkurencia. Váha vozidla bola len 700 kg a to pri plnom natankovaní a so všetkým náradím a náhradnými súčiastkami vo vozidle. Pri poruche si totiž jazdec musel vystačiť len s tým, čo viezol so sebou.