Ak sa dostanete na cestách do nepríjemností, škodu na aute už nahlásite aj priamo z miesta činu cez telefón. Cez novú aplikáciu s názvom KOOPERATIVA to s pomocou umelej inteligencie a s rýchlym využitím údajov prihláseného užívateľa dokážete za 10 minút. Práve to sú jej najsilnejšie stránky, pre ktoré sa rozhodne oplatí mať ju v mobile. Stiahnuť si môžete bezplatne cez platformy Google Play a App Store.

Predvyplnené údaje a zapojenie umelej inteligencie

Údaje z poisťovne sa po registrácii do aplikácie automaticky prenesú, čo je v prípade ich rýchleho nahlásenia kvôli vzniknutej škode veľká výhoda. V prípade uzatvoreného PZP alebo havarijného poistenia v Kooperative máte počas nahlasovania škody automaticky po ruke aj všetky potrebné údaje k svojmu autu či autám.

Aplikácia pomôže aj s rýchlym zaregistrovaním sa na obhliadku vozidla určením preferovaného miesta obhliadky
Zdroj: Freepik

V celom procese stačí odpovedať na niekoľko otázok aplikácie krok po kroku a vybrať si z predvolených možností, prípadne doplniť len pár dodatočných informácií. Benefitom je aj rýchle zaslanie kópie vodičského a technického preukazu, a to rovno ich odfotením cez telefón,“ vymenúva výhody hovorkyňa Kooperativy Silvia Nosková Illášová. Systém umelej inteligencie ponúka aj možnosť poslať fotografie škody na aute či situácie z miesta nehody. Priebeh havárie, resp. záznam k priebehu vzniku škody, môžete odoslať aj nahratím hlasovej správy.

Rýchle vybavenie bez ohľadu na to, kto zavinil škodu

Mobilná aplikácia vám pomôže aj vtedy, keď máte v Kooperative uzavretý iný druh poistenia, teda nemáte v nej poistené svoje auto, ale škodu vám spôsobí iný vodič s uzavretým PZP v Kooperative.  V spolupráci s druhým účastníkom môžete využiť tento proces hlásenia havárie rovnako rýchlo a efektívne. Aplikácia vám uľahčí situáciu, aj keď dopravnú nehodu zaviníte vy sami. V tom prípade si môžete uplatniť nároky zo svojej poistnej zmluvy havarijného poistenia.

Výhodou aplikácie nie je len rýchlosť nahlásenia škody, ale aj prehľad o stave jej likvidácie. Prehľad, v akom stave sa po odoslanom hlásení nachádza riešenie situácie s poisťovňou, máte kedykoľvek po ruke v sekcii Moje škody. „Aplikácia pomôže aj s rýchlym zaregistrovaním sa na obhliadku vozidla určením preferovaného miesta obhliadky, ponúka prehľad zmluvných servisov v okolí a poslúži aj na privolanie pomoci cez asistenčné služby. Taktiež umožňuje zvoliť spôsob, ako si klient želá vyplatiť škodu - či na základe rozpočtu alebo opravy, a to doložením faktúry zo servisu,“ vysvetľuje zástupkyňa poisťovne.

Rýchly prehľad aplikácie ukazuje aj toto video.

Komplexné poistenie auta na jednej zmluve

Okrem tejto digitálnej novinky sa jeden z najväčších poskytovateľov poistenia pre majiteľov áut na Slovensku snaží zvýhodňovať aj samotné produkty. Kooperativa tento rok uviedla aj prvé komplexné autopoistenie, ktoré môžete mať prakticky a prehľadne na jednej spoločnej zmluve. Nové riešenie AutoMat umožňuje vyskladať si všetky služby poistenia auta v jednom balíku a zvýhodniť si tak celkovú cenu. Okrem PZP a havarijného poistenia v sebe zahŕňa aj množstvo pripoistení pre všetky životné situácie spojené s autom a tiež napríklad aj praktický bonus v podobe bezplatnej služby osobnej predpovede počasia Kooperativa Meteo. 

Ďalšou pridanou hodnotou balíkov AutoMat-u sú aj telefonické nonstop asistenčné služby, ktoré môžete využiť pre celú škálu nepríjemností na cestách v rámci Európy – od nehôd, krádeže auta, defektu až po otvorenie vymknutého auta a riešenie situácií, keď ostanete na ceste s prázdnou nádržou či vybitou batériou.