RS6 Avant od Audi je už vo svojej továrenskej podobe superauto prezlečené za rodinný kombík. Zdá sa však, že to úpravcom nevadí, keďže 4,0-litrový V8 s dvoma turbodúchadlami má podľa nich oveľa väčší potenciál. Pacific German a VF Engineering spojili svoje sily a vytvorili niečo, čo by sme si vedeli predstaviť na šprinte s mohutným Bugatti Veyron. S balíkom ‚Stage 3‘, ktorý zahŕňa množstvo vylepšení, má teraz rodinné kombi pod kapotou viac ako 1000 koní a krútiaci moment 1016 Nm. Ingolstadtské športové auto dostalo modernizáciu TTE turbodúchadla, saciu súpravu Eventuri, väčšie medzichladiče a „prepracovanú“ ECU. Agresívny tón motora pochádza z titánového výfukového systému Akrapovič s OEM koncovkami špecifickými pre verziu RS.
Exteriér bol vylepšený rozšírenou súpravou karosérie a nie príliš jemným obalom. Štandardné ráfiky nahradila 22-palcová sada s povrchovou úpravou z brúseného bronzu. Okrem toho má RS6 Avant nové stabilizátory ABT Sportsline a upravený volant potiahnutý alcantarou a uhlíkovými vláknami. Svetovo unikátny a najrýchlejší RS6 C8 Avant dokáže vyštartovať na 100 km/hoh len za 2,7 sekundy a dokáže naďalej zrýchľovať na takmer 340 km/h. Čo sa týka ceny, táto prerábka musela stáť nemalé peniaze, pretože nová RS6 v základe začína cenou tesne pod hranicou 100 000 eur.