Dokopy Lamborghini predalo po celom svete 8 405 vozidiel, v porovnaní s predchádzajúcim rokom ide o nárast o 13 %. Výrobca za tento úspech vďačí predovšetkým svojmu SUV Urus, ktoré si našlo svoje publikum. V roku 2021 sa tohto modelu predalo 5 021 kusov, oveľa viac ako Huracanu (2 586 kusov) a Aventadoru (798 kusov). Prvým trhom zostali Spojené štáty americké s 2 472 dodanými autami (+ 11 %), nasledované Čínou (935 automobilov, + 55 %), ktorá predbehla Nemecko, ktoré je teraz na treťom mieste so 706 kusmi (+ 16 %).

"Toto je najlepší komerčný rok," uviedla značka vo vyhlásení. A Lamborghini dúfa, že tento rok bude ešte lepší. „Nový rok sa otvára s rovnako pozitívnymi vyhliadkami vďaka solídnej knihe objednávok, ktorá pokryje takmer celú produkciu plánovanú na rok 2022“, upresňuje výrobca. V priebehu nasledujúcich dvanástich mesiacov budú predstavené štyri nové produkty. „V roku 2022 urobíme všetko pre to, aby sme konsolidovali naše výsledky a pripravili sa na príchod nášho budúceho hybridného radu od roku 2023,“ povedal generálny riaditeľ Lamborghini, Stephan Winkelmann.

Prestížna značka v máji predstavila ambiciózny „plán elektrifikácie“ svojich modelov, ktorý zahŕňa investíciu viac ako 1,5 miliardy eur počas štyroch rokov. V roku 2023 uvedie Lamborghini na trh svoj prvý hybridný sériový model a do konca roku 2024 by mal byť elektrifikovaný celý rad vozidiel. Prvé plne elektrické Lamborghini je naplánované na druhú polovicu dekády.