Rebríček nezahŕňa iba automobilky, no v Top 20 názvoch spoločností sa nachádza až 7 automobilových značiek. Na čele je Hyundai, ktorého meno sa na internete objaví s chybou približne 605 000-krát za mesiac. Ľudia ho najčastejšie komolia ako Hundia a Hiundai. Na druhej priečke sa umiestnilo talianske Lamborghini, ktoré sa vyskytne mesačne nesprávne na internete 365 000-krát. Používatelia pravidelne zabúdajú na jedno či dve písmená a píšu Lamborgini či Lambogini. 

Prvú trojku uzatvára ďalšia talianska značka - Ferrari, kde ľudia často píšu namiesto dvoch iba jedno R. Celkový počet nesprávne napísaných názvov je približne 122 000 za mesiac. Do prvej dvadsiatky sa dostala aj japonská značka Suzuki, ktorá sa umiestnila na siedmom mieste s alternatívnym menom Susuki alebo Suzki (78 800 chýb za mesiac). Asi 45 500 ľudí mesačne nevie zvládnuť napísať Bugatti, ktoré obsadilo 12. miesto, ale píšu ho ako Bugati alebo Bogati. Potom následuje Volkswagen so 42 900 chybami – najčastejšie ako Volskwagen. Posledné 20. miesto patrí Porsche, keďže nemeckú značku ľudia píšu ako Porsh alebo Porsch (19 500 chýb mesačne).