Keď sa auto podarí a slúži bez problémov, motoristi zvyknú hovoriť, že mu netreba nič iné, len dolievať zmes do ostrekovačov. Pri elektromobiloch to bude platiť dvojnásobne, ich konštrukcia je totiž už vo svojej podstate v porovnaní s vozidlami so spaľovacími agregátmi jednoduchšia, motory sa často skrývajú priamo v náprave a tak sa ich kapota bude väčšinou otvárať naozaj len kvôli tomu, aby sa do nej doliala čistiaca zmes na čelné či zadné sklo.

Nedávno uviedlo nové elektrické SUV nemecké BMW, model iX zaujal inovatívnymi technológiami, serióznymi parametrami a odvážnou dizajnovou zmenou, ktorú zatiaľ fanúšikovia značky prijímajú kontroverzne. Na reklamnú kampaň typu iX obsadila bavorská automobilka rakúskeho herca Christopha Waltza, ktorý aktuálne patrí medzi najuznávanejších zástupcov svojho fachu. Spolu s predsedom predstavenstva BMW, Oliverom Zipsem, sa v novom marketingovom spote zhovárajú o BMW iX.

Okrem iného sa z nemeckého videa dozvedáme aj jeden zaujímavý detail, ktorý BMW zakomponovalo do prednej kapoty elektromobilu. Aby ju majitelia vôbec nemuseli otvárať, ani len na dolievanie kvapaliny do ostrekovačov, skrýva sa ústie hrdla nádržky na čistiacu zmes rovno pod znakom BMW. Jemným stlačením ho otvoríte, dotankujete či dolejete tekutinu a pokračujete ďalej. Na priloženom videu si tento prvok môžete pozrieť v čase 02:29. Skvelý nápad!