Nehovoríme o klasickom mestskom sedane s jemným bodykitom, ale o skutočnej závodnej verzii, ktorá priniesla značke v roku 2003 víťazstvo. Základom pre verziu S1600 Rally sa stal Fiat Punto HGT, s ktorým zdieľa aj základné mechanické komponenty. Na rozdiel od normálnej verzie však pretekár znížil objem pôvodného radového štvorvalca z 1,8 na 1,6-litra, pričom bol stále schopný vyvinúť výkon 159 kW (215 k) pri 8 250 ot./min..

Fiat Punto S1600 Rally.
Zdroj: Ruotedasogno

Auto je takpovediac nepoškvrnené. Má v sebe zabudovanú 6-stupňovú sekvenčnú prevodovku Hewland a interiér prispôsobený na tie najnáročnejšie podmienky. Punto s označením podvozka 064 sa umiestnilo na mnohých pódiách národných i medzinárodných prtekov. Zažilo víťazstvo na majstrovstvách Talianska v rally v roku 2003 a aj na Rally del Ciocco a Valle del Serchio. Preto sa jeho cenovka vyšplhala až na 135 000 eur.