Odhalenie Méhari sa uskutočnilo na golfovom ihrisku v Deauville, 16. mája 1968.
Pick-up s plastovým telom a výkonom od 28 do 32 k, bol postavený na platforme Dyane 6. Jeho výroba prebiehala takmer celých 20 rokov, od 1968 až 1987 a vyrobených bolo 144 953 jedincov. Produkcia prebiehala z veľkej časti v továrni Citroën v belgickej obci Forest, ale aj v ďalších fabrikách vo Francúzsku, Španielsku a Portugalsku.
Pôvod názvu Méhari pramení v mene patriacom jednohrbým ťavám v severnej Afrike a na Sahare, ktoré sú známe svojou odolnosťou a terénnymi schopnosťami. Napriek tomu, že Mehari nevyzerá ako automobil do každého ročného obdobia, vďaka zimnému krytu sa z neho stalo plnohodnotné vozidlo aj do zimnej prevádzky. Viac obrázkov nájdete v galérii.
Karoséria sa skladá iba z jedenástich ľahko opraviteľných dielov a údajne ju bolo možné čistiť prúdom vodu zvonku, ale aj zvnútra. Vyrábali sa tri prevedenia, ale aj dve limitované edície. Jednou z nich bola plážová verzia v krikľavej žltej farbe, alebo prevedenie 4x4. Francúzska armáda si v rokoch 1972 až 1987 zakúpila celkovo 11 457 kusov.