Výroba každého hyperšportového auta, luxusnej francúzskej značky, je na mieru prispôsobená požiadavkám zákazníka. Jedinečný ručný výrobný proces trvá aj niekoľko mesiacov. Celkový vzhľad Bugatti musí byť vždy dokonale zladený a interiér a exteriér musí byť v rovnováhe medzi estetikou, komfortom a kvalitou.

Každé Bugatti, je vďaka ručnej výrobe jedinečné.
Zdroj: Bugatti

Komponenty, z ktorých sú Bugatti vyrobené, musia byť technicky aj opticky bezchybné. Nie je to iba tak. Ich autá dosahujú veľké rýchlosti a sú vystavené extrémnym silám. Aby sa zaistilo čo najlepšie fungovanie hyperšportov, dôležitý člen tímu dohliada na dodržiavanie tolerancií. Ide o metrológa. Viac obrázkov nájdete v galérii.

Grégoire Haller-Meyer je zodpovedný za meranie a analýzu všetkých komponentov a ich optimálne umiestnenie na vozidle Bugatti. Keď niektorá súčasť vozidla nespĺňa určité tolerancie, prichádza na rad on, aby preskúmal, kde sa stala chyba. Ak sa napríklad vyskytne medzera medzi dielmi väčšia o milimeter, pri vysokých rýchlostiach to môže spôsobiť neželané zvuky.

Každé Bugatti, je vďaka ručnej výrobe jedinečné.
Zdroj: Bugatti

Grégoire pri svojej práci používa klasické ručné nástroje, ako aj vysoko presné, najmodernejšie 3D skenery s presnosťou až 0,005 milimetra. Za pomoci najnovšieho vysoko komplexného softvéru, čiastočne z leteckého priemyslu, generuje presné dáta pre analýzu kvality, triedy, tolerancií a rozmerov komponentov.

Mohlo by vás zaujímať: