Podľa dostupných informácií najvyššie vedenie Volkswagenu skutočne diskutuje o takomto type karosérie. Kabriolet by mal byť postavený na patentovanej modulárnej elektrickej platforme MEB, na ktorej je okrem modelu ID.3 navrhnutá aj Škoda Enyaq a VW ID.4. Keď vezmeme do úvahy, že batožinový priestor ID.3 dosahuje objem 385 litrov, pri karosérii s otvorenou strechou klesne tento parameter na približne 200 litrov. Sklápací mechanizmus strechy by zabral v tomto prípade až 185 litrov.

Volkswagen ID.3 kabriolet.
Zdroj: Volkswagen

Základná verzia Volkswagenu ID.3 je vybavená elektromotorom s výkonom 150 kW, batériou s kapacitou 58 kWh, elektrickým dojazdom 420 km a pohotovostnú hmotnosť má stanovenú na 1600 kilogramov. Je dosť možné, že kabriolet bude mať kvôli vystuženej podlahe a sklápaciemu mechanizmu strechy pravdepodobne vyššiu hmotnosť a tým pádom aj nižší dojazd. Ak by na opačnej strane priviedol VW kabriolet do života s vyšším dojazdom, rýchlym nabíjaním a rozumnou cenovkou, mohol by sa stať veľkým hitom.

Volkswagen ID.3 kabriolet.
Zdroj: Volkswagen