TESTY Test | Subaru XV e-Boxer: Ak chcete tento crossover, berte ho s hybridným dvojlitrom

02. Interiér 81%

Interiér skúšaného exemplára oživovalo viacfarebné čalúnenie doplnené imitáciou karbónu s medeným odtieňom. Okrem toho sme v ňom nenašli takmer nič nové. Akurát na prístrojovej doske pribudli dva svietiace symboly: Ready hlási pripravenosť pohonu a EV aktuálnu prevádzku s vypnutým spaľovacím motorom. Palubný počítač môže okrem toho zobrazovať dĺžku prevádzky bez neho či ušetrené palivo.

V interiéri nepribudli žiadne extra ovládače súvisiace s pohonom.
V interiéri nepribudli žiadne extra ovládače súvisiace s pohonom.
Zdroj: Marek Pokrývka

Samotný infotainment sa výraznejšie nezmenil, aktuálne už podporuje aj rozhrania Apple CarPlay a Android Auto. Extra funkcie súvisiace s elektrifikovanou technikou zverila automobilka displeju na vrchu palubnej dosky. Pomocou neho pribudla možnosť sledovať fungovanie pohonného reťazca, ktorý má len automatický režim. V prípade zvolenia X-Mode sa však jeho charakteristika trochu upravuje.

Napriek prítomnosti veľkej obrazovky multimediálneho systému sa toho v Subaru stále veľa ovláda tlačidlami. Zvnútra síce neohúri dizajnom či grafickými finesami, no rozvrhnutie jeho kokpitu vyhovuje mnohým motoristom viac než prečačkaný dotykový minimalizmus niektorých súperov. Pozitívne možno hodnotiť aj celkovú robustnosť vnútorného priestoru.

Akumulátor je uložený v bezpečnom puzdre pod dnom kufra.
Akumulátor je uložený v bezpečnom puzdre pod dnom kufra.
Zdroj: Marek Pokrývka

Drobnou novinkou v interiéri sú výduchy pri zadných sedadlách na strane vodiča. Slúžia na chladenie batérie uloženej pod podlahou batožinového priestoru, z ktorého ubrala časť objemu. Z pôvodných 385 litrov sa zmenšil na stále dobre použiteľných 340 l. Po sklopení zadných sedadiel je k dispozícii 1 193 l, kým pri klasických benzínoch šlo o 1 310 litrov. V tejto konfigurácii ale vďaka zvýšenej podlahe vzniká takmer dokonalá rovina.

Video

Diskusia