Subaru Forester e-Boxer.

Testy Test Subaru Forester e-Boxer: Všestrannejšie rodinné SUV dnes na trhu nájdete len ťažko

Celkové hodnotenie
Plusy
  • Veľký vnútorný priestor
  • Vysoká prejazdnosť v teréne
  • Efektívnejšia prevádzka
Mínusy
  • Na asfalte jazdí skôr ako off-road
  • Motor má priemernú dynamiku
  • Spotreba stále nie je vyslovene nízka
Foto: Filip Kadlečík
Plusy
  • Veľký vnútorný priestor
  • Vysoká prejazdnosť v teréne
  • Efektívnejšia prevádzka
Mínusy
  • Na asfalte jazdí skôr ako off-road
  • Motor má priemernú dynamiku
  • Spotreba stále nie je vyslovene nízka

1.3. 12:00 Tradičný japonský off-road sa zmenil na high-tech pevnosť, nová generácia na palubu prináša nevídané technológie, ktoré majú zaručiť, že vás auto (takmer) za každých okolností ochráni. Aký je však v iných dôležitých parametroch?

01. Exteriér 69%

Za volantom Subaru Forester novej generácie sa budete cítiť, akoby ste do pohybu uviedli nedobytnú pevnosť. Rodinné SUV vyhralo ocenenie “Best in class” v renomovaných nárazových testoch v Európe i v USA. Dôležité je, že tento fakt nemá platnosť iba na papieri, ale aj v realite. 

Subaru Forester e-Boxer.
Subaru Forester e-Boxer.
Zdroj: Filip Kadlečík

Z terénneho Subaru vyžaruje sila a rešpekt už na prvý pohľad. Majestátny dizajn je konzervatívny, ale nechýba mu ani štipka agresie a drsňáckeho vyžarovania. Karoséria sa v porovnaní s minulosťou menila najmä evolučne, predná časť je mierne elegantnejšia, zadná nesie iné združené svetlá. Z profilu Forester i naďalej vyzerá takmer rovnako.

Z exteriérových prvkov musíme vysloviť kritiku na účet predných natáčacích full LED reflektorov, ktoré nepatria k technologicky najpokročilejším. V režime stretávacích svetiel je ich pokrytie vozovky priemerné, automatické prepínanie na diaľkový mód je rozpačité a autu trvá, kým si uvedomí, že už ich už môže zasvietiť. Na druhú stranu, diaľkové zhasínajú veľmi skoro a ostatné autá ani náhodou neoslnia. Bolo by im treba prednastaviť trochu viac sebavedomia a asertivity. 

Video

Diskusia