TESTY Test | Škoda Scala Monte Carlo nás poriadne prekvapila, motor 1.5 TSI jej sedí ako uliaty

04. Podvozok 81%

Podvozok Scaly technickými parametrami nad konkurenciou nijak nevyniká, vpredu využíva zavesenie typu McPherson s trojuholníkovými ramenami a priečnym stabilizátorom, vzadu iba polotuhú kľukovú nápravu s vlečnými ramenami. Testované Monte Carlo je však dôkazom toho, že aj technicky jednoduchší podvozok možno odladiť veľmi pekne.

Škoda Scala 1.5 TSI Monte Carlo DSG7.
Škoda Scala 1.5 TSI Monte Carlo DSG7.
Zdroj: Filip Kadlečík

Scala si pri obutí 205/50 R17 zachovávala veľmi príjemný a komfortný jazdný prejav, zároveň však prejavovala veľkú ochotu držať grip aj na nie úplne kvalitných cestách. Mimochodom, disky kolies na tejto Scale by sme rozhodne vymenili za akékoľvek iné. Sedemnástky, ešte k tomu celé čierne, tu pôsobia malým dojmom, ani ich dizajn nie je úplne lákavý. Pravdou však je, že jazdné vlastnosti s nimi auto malo dobré.

Video

Diskusia