02. Interiér 83%

Peugeot e-2008 navonok nezaprie svoj rodinný vzťah s typom 208, ten však ešte podstatne viac cítiť v interiéri prístupnom cez dvere s dobre prekrytými prahmi. Dvojica využíva dlhý zoznam identických komponentov. Popri volante je spoločná celá palubná doska a rovnako sedadlá, ktoré sú však v prípade SUV ukotvené o niečo vyššie. 

Interiér sa v mnohom zhoduje s hatchbackom 208.
Zdroj: Marek Pokrývka

Bohužiaľ, posun vodičovho sedadla zvýraznil problém konfigurácie i-Cockpit. Nastaviť si malý volant do ideálnej polohy sme si totiž nedokázali, v záujme bezpečnosti sme preto uprednostili prekrývanie spodnej časti digitálneho prístrojového panela s 3D efektom. V príbuznom hatchbacku sme pritom aký-taký balans v tomto smere našli.

SUV na druhej strane prekonáva svojho súrodenca priestrannosťou, najmä v zadnej časti karosérie. Batožinový priestor ponúka v základe solídnych 405 litrov. Disponuje dvojitým dnom, pod ktoré sa zmestí náradie, dodatočná kabeláž a prípadne nejaké ďalšie drobnosti. Vo vrchnej pozícii podlaha nadväzuje na sklopené operadlá zadných sedadiel. Rovina to síce nie je, ale k dispozícii je celkovo 1 467 l. V kufri nám chýbali háčiky na upevnenie tašiek či nákladu.

Batožinový priestor má aj v tejto verzii dvojité dno.
Zdroj: Marek Pokrývka

Testovaná verzia nás zaujala vyhotovením. Čalúnenie pozostávalo z kombinácie kože, textilu a Alcantary, pričom šmrnc dali interiéru celkom podarené obklady imitujúce uhlíkové vlákna, strieborné detaily a dve farby kontrastného prešívania. Vybavenie zahŕňalo takmer všetky dostupné prvky na poli komfortu i bezpečnosti. Klimatizácia má však len jednu zónu, hoci duálne zobrazenie teploty na infotainmente naznačuje čosi iné.