04. Podvozok 76%

Mitsubishi L200 je v segmente pick-upov známe najmä svojimi terénnymi schopnosťami. Vysoký potenciál pri jazde mimo spevnených povrchov si zachováva i naďalej, limitom sú mu iba bežné pneumatiky bez poriadneho off-roadového dezénu. Môže za to pokročilý systém pohonu všetkých kolies, ktorý sa ovláda jednoducho priamo zo sedadla vodiča. 

Mitsubishi L200 Instyle DI-D 4WD 6AT.
Zdroj: Filip Kadlečík

Keď si zamknete diferenciály a do pohonného reťazca zapojíte i redukčnú prevodovku, nemusíte sa v teréne báť (takmer) ničoho. Japonci dopriali L200 pri modernizácii novú šesťstupňovú automatickú prevodovku, ktorá si s jazdou mimo asfaltu taktiež rozumie. Do terénu by sme ju volili určite radšej, než klasický manuál.

Mitsubishi L200 Instyle DI-D 4WD 6AT.
Zdroj: Filip Kadlečík

L200 trpí klasickou chorobou pick-upov, pri nízkej rýchlosti a bez zaťaženia je pomerne tvrdá a po nerovnostiach poskakuje. Ak však zvýšite rýchlosť, prípadne ju zaťažíte, podvozok svoj prejav zmení. Mitsubishi ku cti slúži, že dokáže odviezť až jednu tonu nákladu, čím poráža viacerých konkurentov.