Azda každý fanúšik rýchlej jazdy pozná špičkové verzie automobilov značky Hyundai s písmenkom N v názve. Pre tých, ktorí nepožadujú až také nekompromisne športové náradie, ponúka výrobca aj stupeň výbavy N Line, ktorý navonok pôsobí dynamickejším dojmom.

HYUNDAI TUCSON: Najmä zozadu pôsobí Tucson N Line skutočne zaujímavo. Vysoký výkon a dynamika z neho priam sršia.
Zdroj: ROBO HUBAČ

Nám sa do rúk dostalo obľúbené SUV Hyundai Tucson poháňané plugin hybridným pohonom práve v tejto výbave. Čo povedať o jeho exteriéri? Sivá farba, spojlery, disky – všetko pekne spolu ladilo. Najmä zozadu ide o fakt pekné auto. N-Line obsahuje aj takzvaný body kit, ktorý pozostáva z predného a zo zadného športového nárazníka, zliatinových diskov v unikátnom dizajne, z mriežky chladiča lakovanej v lesklej čiernej farbe, zo strieborného predného spojlera a zadného difúzora, z lemovania blatníkov a podbehov lakovaných vo farbe karosérie, ako aj z vrchnej lišty okolo bočných okien v lesklej čiernej.

HYUNDAI TUCSON: V interiéri nám trochu prekážalo množstvo lesklého čierneho plastu. Inak sa však niet na čo sťažovať. Výbava bola bohatá.
Zdroj: ROBO HUBAČ

V interiéri to nie je až také bombastické ako vo väčšom Santa Fe, ale zvyknete si. Vládne tu lesklý  čierny plast, ktorý vyzerá celkom lacno a je ho príliš. Oceňujeme prehľadné prístroje aj celkovo prehľadné ovládanie. Azda jediným výstrelkom sú tlačidlá namiesto páky prevodovky. Ide o elektronické ovládanie automatickej prevodovky Shift by Wire s pádlami pod volantom.

Predné sedadlá boli veľmi pohodlné, mali dobré bočné vedenie, boli vyhrievané aj vetrané. Vodičovo elektrické sedadlo bolo vybavené aj s pamäťou, dopĺňalo ho sedadlo spolujazdca, ktoré sa netradične dalo ovládať aj zozadu. Sedadlá pokrývala brúsená koža, veľmi príjemný materiál.

HYUNDAI TUCSON PHEV N LINE
Zdroj: ROBO HUBAČ

Celkovo bola výbava mimoriadne bohatá. Mnohé prvky sériovej výbavy sme už uviedli, preto spomenieme len automatickú trojzónovú klimatizáciu s výduchmi ventilácie pre zadné sedadlá. Nás však zaujali skôr výduchy klimatizácie pred miestom spolujazdca, ktoré tvoria malé dierky v palubovke, ide o unikátne riešenie. Cieľom je vytvoriť tak­zvané difúzne vetranie bez priameho náporu vzduchu na tvár pasažierov.

Pokračovanie testu nájdete na ďalšej strane