Nielenže skvelo vyzerá, poskytuje aj rukolapné praktické výhody. Je dostatočne priestranný, pritom poteší aj športových vodičov, a ak chcete, dokáže byť veľmi úsporný. Ako v tomto prípade s naftovým dvojlitrom, manuálnou prevodovkou a pohonom predných kolies (môžete ho mať aj s automatom a pohonom 4x4).

S výkonom 110 kW/150 k to nie je žiaden trhač asfaltu, skôr čosi pre komótnych. A to napriek dravému vzhľadu, ktorý evokuje dvojnásobný výkon. Aj tak však dosahuje slušnú maximálnu rýchlosť 205 km/h.

Naftový motor je veľmi dobre odhlučnený. Nemá síce brutálny ťah, ponúka však pekný krútiaci moment, ktorý sa dá dobre využívať. Veľmi sa nám páčilo radenie manuálnej prevodovky, funguje jemne a precízne, dráhy radenia sú krátke a presné. Športovo malá radiaca páka je dobre poruke, spojka a radenie, všetko spolu krásne hrá.

Takmer dokonalý interiér, nebyť nepodsvietených sliderov pod displejom. Výduchy klimatizácie takmer ako z Lamborghini. Manuálna prevodovka funguje predpisovo.
Zdroj: ROBO HUBAČ

Výsledkom tejto milej spoluhry je potešiteľná spotreba a dojazd aj vyše 950 km. Hurá! Na diaľnici nám spotreba vyskočila na necelých 6 l/100 km, ale potom na okresných cestách opäť spadla na výsledných 5,5 l/100 km. Čo poviete, s tým sa dá žiť, nie?

Pochváliť treba aj komfortný podvozok. V ponuke sú rôzne režimy jazdy (šport, individual, komfort), nám vyhovoval komfort.

Pokračovanie testu na ďalšej strane