Posed v X1 trochu nečakaný, ale veľmi praktický. Nesedí sa príliš nízko, ani vysoko a tak nastupovanie nemusí byť problémom, ani pre starších. Vnútro vozidla disponuje kvalitnými materiálmi, šmrncovnou bledou kožou a celkovo z neho ide dobrý dojem. Mobilný telefón možno pripojiť bezdrôtovo pomocou Apple CarPlay alebo Android Auto. Údaje o jazde viete čítať z prehľadného head-up displeja. 90 percent všetkého vo vozidle, je ovládané cez dotykovú obrazovku, čo vidím ako mierne mínus.
Posed za volantom na príplatkových športových sedadlách je pohodlný. Čo mi v interiéri prekážalo, bola bezrdôtová nabíjačka. Je síce praktické, že sa do nej mobil odkladá v stoji, no "držiak", ktorý telefón zachytáva, ho do polovice zakryje. Okrem toho mi nevyhovoval aj odkladací priestor na stredovom tuneli. Lakťová opierka je pevná, nedá sa otvárať a pod ňou sa nachádza priestor, no nie je jednoduché doň dostať všetko, čo som potrebovala.
Dojem, ktorý vo mne nová X1 zanechala, je dobrý. Nečakala som od nej toľko priestoru. Jazda bola príjemná, auto ponúka všetky bezpečnostné systémy, interiér je kvalitný a nevšedný, jeho výkon je slušný a najväčším plusom, je jeho spotreba. Nevýhodou môže byť už iba vysoká cena. Suma za testovaný exemplár sa so všetko príplatkovou výbavou vyšplhala až na 66 816 eur, čo je skutočne dosť.
motor a pohonný systém | BMW X1 |
---|---|
Usporiadanie a počet valcov | 4 |
Zdvihový objem | 1 995 cm3 |
Max. výkon | 145 kW / 197 k |
Max. krútiaci moment | 400 Nm |
pri otáčkach | 1 500 - 2 750/min |
Palivo | dieselový motor |
Pohon | všetky kolesá |
Prevodovka | automatická |
rozmery, hmotnosti a objemy | BMW X1 |
---|---|
Dĺžka | 4 500 mm |
Šírka | 1 845 mm |
Výška | 1 642 mm |
Rázvor náprav | 2 692 mm |
Objem batožinového priestoru | 500 / 1 545 l |
Objem palivovej nádrže | 45 l |
jazdné výkony | BMW X1 |
---|---|
Max. rýchlosť | 225 km/h |
Zrýchlenie 0-100 km/h | 7,4 s |
spotreba | BMW X1 |
---|---|
Kombinovaná - normovaná | 4,9 l/100 km |
emisie | BMW X1 |
---|---|
Emisie CO2 | 130 g/km |
aktuálne cenníkové ceny s dph | BMW X1 |
---|---|
Základná cena modelu | od 49 179 € |
Základná cena verzie | od 51 660 € |
Cena testovaného exemplára | 66 816 € |
Usporiadanie a počet valcov | |
---|---|
BMW X1 | 4 |
Zdvihový objem | |
BMW X1 | 1 995 cm3 |
Max. výkon | |
BMW X1 | 145 kW / 197 k |
Max. krútiaci moment | |
BMW X1 | 400 Nm |
pri otáčkach | |
BMW X1 | 1 500 - 2 750/min |
Palivo | |
BMW X1 | dieselový motor |
Pohon | |
BMW X1 | všetky kolesá |
Prevodovka | |
BMW X1 | automatická |
Dĺžka | |
---|---|
BMW X1 | 4 500 mm |
Šírka | |
BMW X1 | 1 845 mm |
Výška | |
BMW X1 | 1 642 mm |
Rázvor náprav | |
BMW X1 | 2 692 mm |
Objem batožinového priestoru | |
BMW X1 | 500 / 1 545 l |
Objem palivovej nádrže | |
BMW X1 | 45 l |
Max. rýchlosť | |
---|---|
BMW X1 | 225 km/h |
Zrýchlenie 0-100 km/h | |
BMW X1 | 7,4 s |
Kombinovaná - normovaná | |
---|---|
BMW X1 | 4,9 l/100 km |
Emisie CO2 | |
---|---|
BMW X1 | 130 g/km |
Základná cena modelu | |
---|---|
BMW X1 | od 49 179 € |
Základná cena verzie | |
BMW X1 | od 51 660 € |
Cena testovaného exemplára | |
BMW X1 | 66 816 € |