Interiér BMW ponúka dostatok priestoru pre cestujúcich vpredu, ale v najnovších generáciách radu 3 sa pohodlne usadia aj pasažieri v druhom rade sedadiel. Kufor poskytuje miesto pre objem batožiny do 375 litrov, čo je prijateľné, ale limituje ho jeho tvar. Takže ak patríte k ľuďom, ktorí so sebou vozia napríklad psa v klietke, tak ako ja, toto auto nebude pre vás to pravé orechové.
Výbava zahŕňala bezkľúčový prístup, ktorý má značka BMW podľa môjho názoru pekne zvládnutý. Reaguje bez omeškania, kľúče nie je potrebné vôbec brať do rúk a vozidlo je možné otvoriť aj potiahnutím kľučky zadných dverí. Interiér je minimalistický a elegantný, páči sa mi kontrast medzi tmavomodrou exteriérovou farbou a bledou kožou vnútri, ktorá priestor rozjasnila.
Vodič má pred sebou zakrivený displej prepájajúci palubný počítač s obrazovkou infotainmentu. Hardvérových ovládačov je v interiéri tak akurát. Tie na volante a stredovom paneli sú jasne a dobre viditeľné a rozumne usporiadané. Ak by ventiláciu, alebo vyhrievanie sedadiel nebolo nutné nastavovať cez dotykovú obrazovku, nemala by som v tomto ohľade žiadne výhrady.
Asistenčné systémy a ich fungovanie hodnotím pozitívne. Práca adaptívneho tempomatu je kultivovaná a plynulá, aj keď sa mi viac krát stalo v tom istom úseku cesty, že v zákrute za krajnicou stálo zaparkované auto, ktoré si BMW vyhodnotilo ako prekážku a začalo nezmyselne brzdiť. Pred možnou kolíziou s iným vozidlom auto vodičovi zobrazí výstrahu, aj na head-up displeji.