BMW pre modely radu 3 Sedan ponúka tri typy pohonu, ide o naftový, benzínový a plug-in hybrid. Ja som testovala plug-in hybridnú verziu kombinovanú s benzínovým motorom. Jej systémový výkon je 215 kW/ 292 k s krútiacim momentom 420 Nm. Je jasné, že takýto výkon je viac ako dostačujúci a zabezpečuje pohotovú reakciu na stlačenie plynového pedálu.
Nabíjanie na 22 kW nabíjačke, pri úplne vybitej batérii, trvalo na 100 percent niečo málo, cez štyri hodiny. Pri úplnom nabití auto udávalo dojazd 42 km. Ak majiteľ denne absolvuje dlhé trasy zahŕňajúce diaľnicu, bolo by treba zvoliť skôr iné vozidlo. Tento typ je vyhovujúci pre ľudí, ktorí denne prekonávajú menšie vzdialenosti a vedia elektrický dojazd využívať vo svoj prospech.
Plug-in hybrid má zmysel, ak si môžete dočerpať elektrickú energiu u seba doma, počas noci a ráno máte vozidlo opäť pripravené na prevádzku a nemusíte kalkulovať, koľko času treba stráviť na nabíjačke. V hybridnom jazdnom režime si BMW samo reguluje, ktorý typ pohonu chce aktuálne využívať. Napríklad pri naštartovaní je aktívny elektromotor, neskôr sa dostane k slovu aj spaľovací agregát.
Palivová nádrž nie je príliš veľká, ponúka objem 40 litrov a priemerná spotreba benzínu auta, je 7,9 litra/ 100 km. Vodič si môže vybrať z troch jazdných režimov, ide o športový, hybridný, alebo aj čisto o elektrický. Pri jazde s BMW 330e som mala najmä v zákrutách pocit, že je dosť ťažké. Jeho podvozok je skôr tuhší, ale k charakteru radu 3, sa hodí. Viac obrázkov nájdete v galérii.