Jogger je s dĺžkou 4,55 metra najdlhším automobilom značky Dacia. Má aj veľkorysý rázvor náprav až 2,90 metra, čo umožňuje dať do kabína tri rady sedadiel. Tie sú oveľa variabilnejšie ako to bolo pri Lodgy, lebo sa dajú sklápať operadlá v treťom rade samostatne a v druhom s delením 2/3 : 1/3 aj preklápať a demontovať. Je to ľahké, hmotnosť jedného sedadla je len 10 kilogramov.
Objem kufra je 708 litrov pri konfigurácii s piatimi miestami na sedenie a 160 litrov v sedemmiestnej konfigurácii. Maximálny prepravný objem je 1 819 litrov v päťmiestnej verzii, ak je druhý rad sklopený, a 1 807 v sedemmiestnej verzii, ak je druhý rad sklopený a tretí demontovaný. Ak sa vám nechce tretí rad demontovať, dá sa aj ten len sklopiť, vtedy je kufor 1 549-litrový. Variabilita je vysoká, výrobca tvrdí, že existuje až 56 možností konfigurácie interiéru.
Ložný priestor je vysoký 661 mm a dlhý 1 150 mm, takže na detský kočík alebo bicykel stačí sklopiť jedno sedadlo v treťom rade. Skúsil som si posed na treťom sedadle a je viac ako len núdzový. Hoci nastupovanie vyžaduje trochu ohybnosti (hoci dĺžka zadných dverí bola zväčšená a tie sú oproti predným ešte odsadené dohora o 30 mm), samotný posed je aj pre dospelého človeka s výškou nad 185 cm pohodlný vďaka vyššie postavenej streche. Svetlá výška nad sedadlom má 855 mm. Od konca sedáka k operadlu pred kolenami je to 127 milimetrov.
Spomínané prvky crossoveru nájdeme v outdoorovom štýle so zvýraznenými podbehmi a na vysokej svetlej výške (200 mm). Patrí k nim aj strešný nosič s modulárnymi lištami s nosnosťou 780 kilogramov. Predné a zadné svetlá nesú nový svetelný podpis Dacie v tvare písmena Y. Diódy boli použité nielen v denných svetlách, ale aj v stretávacích.
Základná verzia Jogegra nebude mať stredový displej, ale využije aplikáciu Dacia Media Control, ktorú si zdarma stiahnete do mobilu a ten si umiestnite do držiaka pod výklopným vekom na palubovke. Držiak má aj bezdrôtové nabíjanie. Aplikácia komunikuje cez Bluetooth s informačným systémom vozidla, takže si cez ňu môžete ovládať rádio, navigáciu a telefonovanie, pričom reaguje na tlačidlá na volante aj pod volantom a komunikuje aj s malým displejom na prístrojovej doske.
Interiér je priestranný a materiálová skladba skôr skromnejšia, tak ako sme v Dacii zvyknutí, ale všetko je veľmi účelné. V kabíne je šesť airbagov. Bezpečnosť zvyšuje systém aktívneho brzdenia s predným radarom, systém stráženia mŕtveho uhla, parkovací asistent (osem ultrazvukových senzorov a zadná kamera), tempomat s ovládaním na volante a asistent pre rozjazd do svahu.
Jogger používa nový litrový trojvalec TCe 110 s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. Má hliníkový blok a priame vstrekovanie. Dosahuje výkon 110 koní a krútiaci moment 200 Nm. K dispozícii bude aj jeho plynová verzia TCe LPG s výkonom 100 koní. V roku 2023 príde verzia Jogger Hybrid, ktorá bude založená na kombinácii 1,6-litrového benzínového motora s dvoma elektromotormi.
Špeciálnou limitovanou verziou bude Jogger Xtreme, ktorý bude mať strešný nosič, zrkadlá a anténu nalakovanú na čierno, spodnú časť predných a zadných nárazníkov v sivej farbe Megalit a rozlišovacím prvkom budú nápisy Xtreme na bokoch. Kufor bude mať pogumovanú ochranu, kabína sériové koberčeky a čalúnenie červené lemovanie. Výplne dverí oživia saténové pruhy. Kompletná výbava modelu Xtreme obsahuje aj zadnú parkovaciu kameru, automatickú klimatizáciu kartu pre bezkľúčové otváranie a štartovanie. Začiatok objednávok sa plánuje na november 2021, u predajcov sa auto objaví vo februári 2022. Cena základnej verzie bude 15 000 eur.