Keď treba, iX vie byť aj dynamické, veď newtonmetrov má na rozdávanie. Akceleruje pokojne, ale neúprosne. Elektronika navyše geniálne reguluje súhru medzi zadným a predným elektromotorom štvorkolky. Pri krútiacom momente 765 Nm a výkone 384 kW (523 k) je pohon všetkých kolies kľúčový pre správny prenos mohutnej sily na vozovku.
Napriek rešpekt budiacim parametrom sa s iX dá jazdiť veľmi jemne, výkon viete dávkovať presne a pri detailnom manévrovaní sa plazí s milimetrovou presnosťou. Pri tom všetkom rekuperuje elektrickú energiu na rôznych voliteľných úrovniach, ale aj čisto automaticky. Je fascinujúce, ako rýchlo sa dokáže tento baránok premeniť na divokú šelmu.
V ekologickom jazdnom režime dokáže iX jazdiť s prekvapivo priaznivou efektivitou, výnimočné nie sú ani hodnoty podliezajúce 25 kWh/100 km. Realitou by tu teda pri jazde bez špeciálnej snahy o nízku spotrebu mal byť dojazd jemne presahujúci 400 kilometrov.
Napriek mnohým pozitívam sme v modeli iX nedokázali nájsť to klasické zanietenie pre jazdu, ktoré je typické pre BMW. Napríklad riadenie tu, v kontraste s veľkosťou vozidla, kladie až nepatrične nízky odpor. Manévrovanie s ním na úzkych okreskách preto nie je úplne presné, ako sme pri bavorských produktoch zvyknutí. Celkovo možno o iX povedať, že ide o suverénne a komfortné vozidlo prvej ligy, ktoré vďaka batérii s využiteľnou kapacitou 105,2 kWh ponúka seriózny dojazd aj v realite.