Hyundai rozhodne nezaostáva ani z hľadiska ergonómie, len centrálny displej mohol byť trochu viac natočený na vodiča. Veľmi kladne však hodnotíme výklopné odkladacie schránky pred displejom virtuálnej prístrojovky a za obrazovkou navigácie. Medzi prednými sedadlami nájdete odkladací priestor aj v podobe gigantickej zásuvkovej priehradky. Expedícia interiérom odhalí množstvo ďalších praktických detailov, držiakov na poháre či USB konektorov.

Hyundai Staria Signature Edition 2.2 CRDi.
Zdroj: Auto Bild

Mimochodom, ani tretí rad sedadiel nie je nijak ochudobnený. Na to, aby ste si sem sadli, sa však musí dvojica stredných sedadiel elektricky posúvať dopredu. Chvíľu to trvá, čo nie je úplne optimálne. Také rozhodne nie je ani umiestnenie ovládača sedadla, za ktorým sa treba načiahnuť krížom cez sedák.

Vzhľadom na mnohé prémiové funkcie relatívne vysoká cena Starie stráca na hrôze, krídla jej však pristrihuje krátka záruka. Hyundai miesto tradičných piatich rokov Starii dôveruje len na tri roky. To nie je úplne ten signál, ktorý by sme chceli dostať pri uvedení nového modelu.

Hyundai Staria Signature Edition 2.2 CRDi.
Zdroj: Auto Bild

Staria je prívetivá vesmírna loď, ktorá ponúka nadštandardný vnútorný priestor, vynikajúci komfort a najmodernejšiu výbavu. Čoskoro by na nemecký trh mali doraziť aj cenovo dostupnejšie verzie, ktoré budú pre rodiny (najmä cenovo) atraktívnejšie. Škoda len tej trojročnej záruky, Hyundai si mohol podržať svojich klasických päť rokov.