Pozrime sa, ako inak, najskôr na zadné sedadlá. Vďaka vysokej línii strechy sa na ne dostanete pohodlne, bez nepríjemného ohýbania. Namiesto typických vlnených poťahov sú sedadlá tohto kúsku potiahnuté kožou. Tá je poctivá, mäkká a úžasne pohodlná. Podlaha je pokrytá nadýchaným kobercom. Výplne dverí zasa pokrýva koža, ozdobné drevo a hliník. Čohokoľvek sa tu dotknete, je maximálne hodnotné a príjemné. Auto vyžaruje neuveriteľnú istotu, bezpečie a ponúka relaxačnú atmosféru.
Výnimočné odhlučnenie drží všetok každodenný zhon a stres mimo kabíny. Rovnakú funkciu majú aj elektricky ovládané háčkované závesy. Keď sa zavrú, máte priestor úplne pre seba. Toto je definícia prepychu, ktorý vystihuje Century. Ďalším vrcholom je možnosť pripojenia malého diktafónu, na ktorý si človek v pokoji môže nahrávať svoje nové nápady. Inak sú technológie vzadu pomerne obmedzené. Vyhrievané a elektricky nastaviteľné zadné sedadlá s masážnou funkciou sú síce pekné, no v tej dobe ich už mala aj konkurencia.
Presadnime si na sedadlo vodiča. Aj tu prevláda kvalitné drevo a koža. Kvalitu a luxus tu však narúša prekvapivo veľké množstvo dielov z veľkovýroby, ktoré majú “neurodzený” pôvod. Páčka nastavovania volantu, samotný volant, rôzne tlačidlá… Tie všetky možno nájsť aj v podstatne lacnejších automobiloch.
Nevadí, koniec-koncov, len veľmi málo majiteľov Century sa reálne dostane za volant. My však medzi nich nepatríme. Otáčame jedoduchým kľúčom zapaľovania - podobným tým z iných modelom Toyoty z tohto obdobia - a päťlitrový motor V12 s výkonom 206 kW (280 k) sa majestátne prebúdza k životu. Je ťažko si všimnúť, či je motor vlastne v prevádzke.
Ak vozidlo stojí, vibrácie alebo zvuky mohutného pohonu nie sú zreteľné. Pri akcelerácii sa však zvuk motora ladne zdvihne, štvorstupňový automat podraďuje a Century vyráža vpred dôrazne, ale stále veľmi elegantne. Ani pri plnom zaťažení motor nie je vyslovene hlučný, vibrácie sú len ťažko badateľné. To je zásluha hodvábne jemného chodu motora.