Sedenie v druhom rade je nemenej komfortné, ako vpredu. Pohodlné sedadlá sú tiež elektricky nastaviteľné a vyhrievané, nechýbajú vankúšiky na opierkach, USB-C vstupy možno nájsť aj na zadnej strane predných operadiel. Testovaná konfigurácia disponuje šiestimi sedadlami rozloženými v pomere 2:2:2. Tretí rad býva málokedy plnohodnotný, ale na týchto miestach sa pokojne odvezú aj dospelí. Kufor zvládne poriadnych 750 litrov, ale piate a šieste sedadlo je na úkor jeho veľkosti a značne ho zmenší.
Názov M60i napovedá, že sa jedná o 4,4 litrový benzínový motor V8 s dvomi turbodúchadlami s výkonom až 390 kW ( 530 k) a krútiacim momentom 750 Nm, ktorý je spojený s 8-stupňovou športovou automatickou prevodovkou. Pomocníkom zo zálohy je mild-hybridná sústava, ktorá pomáha pri štartoch, pohýňaní, akcelerácií, je schopná rekuperovať a v určitých okamihoch umožňuje prevádzku pomocou elektromotora, napríklad pri plachtení. Ten má výkon 9 kW/12 k a krútiaci moment 200 Nm.
Zvuky sú tým, do čoho sa človek v tomto aute zaľúbi. V8 má pri práci krásny šepot, ak plynový pedál iba mierne lížete nohou, jazda je úplne tichá a nenápadná. Keď som X7 trochu ponaháňala, vedela si aj zastrieľať do výfuku, alebo kopnúť pri preradení rýchlosti. Akcelerácia je okamžitá. Ťažké SUV niekedy až prekvapivo rýchlo vystrelí. Spotreba nie je vôbec malá, ale kto chce výkon, aký ponúka toto auto, musí rátať s tým, že za zábavu sa platí.
Množstvo spáleného paliva sa pohybuje na úrovni 15 l/ 100 km. Keď som s plynom pracovala jemnejšie, jazdila som za 14,8 l/100 km, pri chvíľkovom miernom ponaháňaní šla spotreba okamžite na 16,8 l/ 100 km a tam by to určite nekončilo. Svetlá by som radila k slabším článkom. Svietia výborne, ale vykresľovanie oproti idúcich áut, sa mi javilo dosť pomalé. Výšku vzduchového podvozku je možné nastaviť na kufrových dverách, ale aj pri páke prevodovky, kde zobrazuje aj aktuálne nastavenie.