ikona BMW

Poradca BMW M2 Coupé sa v novembri predstaví v Need for Speed

Foto: BMW

8.11. 2015 16:54 Záujemcovia si budú môcť vychutnať pocit z jazdy na BMW M ešte pred jeho uvedením na trh.

Tento text je tlačovou správou, ktorá je publikovaná v plnom znení. Redakcia nenesie zodpovednosť za jej obsah.

BMW a Ghost Games™, štúdio patriace spoločnosti Electronic Arts Inc., oznámili, že priaznivci hier si budú môcť užiť virtuálnu jazdu v BMW M2 Coupé ešte predtým, než bude uvedené na trh. Hra sa na pultoch predajní objaví zajtra 3. novembra 2015. Need for Speed™ je vďaka svojej viac než 20-ročnej histórii jedným z najslávnejších titulov vo svete hier. V jej aktuálnej verzii si hráči od samého začiatku budú môcť užiť najnovší prírastok do rodiny BMW M GmbH.

Need for Speed je synonymom akčnej videohry, v ktorej vystupujú automobily prepracované do posledného detailu. Veľmi realisticky pôsobiaci model BMW M2 Coupé bude k dispozícii od začiatku hry. Hráči si ho budú môcť prispôsobiť presne podľa svojich predstáv. BMW M2 Coupé je zároveň neoddeliteľnou súčasťou hernej zápletky, ktorá sa odvíja mimo základných race modes. Okrem BMW M2 Coupé sú na výber aj BMW M3 Evolution II (E30), BMW M3 (E46), BMW M3 (E92) a nové BMW M4 Coupé.

BMW M2 Coupé dvíha latku jazdnej dynamiky a agilnosti v segmente výkonných kompaktných športových automobilov vo virtuálnom aj v reálnom svete. Jeho nedávno vyvinutý trojlitrový šesťvalcový motor so špičkovou technológiou M TwinPower Turbo poskytuje výkon 272 kW/370 k pri 6500 otáčkach za minútu (kombinovaná spotreba paliva: 8,5 l/100 km; kombinované emisie CO2: 199 g/km)[1]. Klasické dizajnové prvky modelu M v BMW M2 Coupé poukazujú na jeho výnimočný potenciál a práve vďaka nim je na prvý pohľad zrejmé, že sa jedná o najnovší prírastok do rodiny BMW M – nechýbajú pôsobivé črty ako nízka predná línia s veľkými prieduchmi, mocne pôsobiace boky s typickými črtami modelov M a široká zadná časť s dvojitým výfukom, charakteristickým pre modely M. Jeho pretekárske vlastnosti potvrdzujú výkonné brzdy M, elektronicky riadený aktívny diferenciál M, ako aj dynamický režim M (MDM) systému dynamickej regulácie stability, zabezpečujúci kontrolované driftovanie.

Integrácia vozidiel do videohier je neoddeliteľnou súčasťou aktivít BMW Group. Vďaka nej nie sú klasické a súčasné modely BMW Group prezentované len na obrázku či v krátkom videu, no záujemcovia si ich môžu interaktívne vyskúšať takpovediac na vlastnej koži.

Možnosť „zahrať“ sa s novým BMW M2 Coupé ešte predtým, než sa dostane na ozajstné cesty, je dôležitým aspektom tejto hry. Need for Speed poskytuje prístup k rozmanitému, emotívnemu a nadšenému publiku a umožňuje fanúšikom značky vychutnať si nové BMW M2 Coupé pred jeho uvedením na trh. Videohra nájde svoje uplatnenie aj v komunikácii prostredníctvom internetu a sociálnych médií.

BMW Group

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 30 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2014 celosvetový predaj v objeme približne 2,118 milióna predaných automobilov a 123 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2014 činil zisk pred zdanením 8,71 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 80,40 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2014 zamestnával po celom svete 116 324 spolupracovníkov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.

www.bmwgroup.com

(tlačová správa)

Diskusia  ()

Video

Diskusia