Volkswagen T-Roc Cabriolet ponúkne dostatok priestoru pre štyroch pasažierov

Novinky Volkswagen vytiahol odvážnu kartu: T-Roc zhadzuje strechu a vydáva sa imidžovou cestou

Foto: Volkswagen

14.8. 14:48 Dnes platí, že ak v ponuke máte crossover, máte postarané o solídny odbyt. T-Roc sa predáva ako teplé rožky a teraz dostáva lifestylovú verziu. Kabriolet prichádza dokonca o rok skôr, než bolo pôvodne avizované.

Volkswagen T-Roc Cabriolet prekvapujúco absolvoval digitálnu svetovú premiéru. O jeho príchode sme vedeli už dlhšie, podľa pôvodných informácií sa však mal ku prvým klientom dostať až v druhej polovici roka 2020. Dizajn novinky taktiež nie je veľkým prekvapením, už počas autosalóna v Ženeve v roku 2016 ho naznačil koncept T-Cross Breeze.

T-Roc Cabriolet vie strechu zhodiť v priebehu deviatich sekúnd a to až do rýchlosti 30 km/h
T-Roc Cabriolet vie strechu zhodiť v priebehu deviatich sekúnd a to až do rýchlosti 30 km/h
Zdroj: Volkswagen

Kabriolet má v porovnaní s bežným SUV predĺžený rázvor o 37 mm, dĺžka narástla o 34 mm. Aj vďaka tomu by mal napriek štýlovej povahe v interiéri ponúkať solídny priestor, čo po prvom zoznámení s prototypom potvrdzuje i nemecký Auto Bild. Posádka by sa podľa našich kolegov nemala cítiť stiesnene ani pod vytiahnutou plátenou strechou.

Elektronicky ovládaná plátená strecha sa vie zložiť v priebehu deviatich sekúnd a operovať s ňou môžete do rýchlosti 30 km/h. Na priestorovú ponuku v kabíne by nevyhnutný doplnok kabrioletu vplyv mať nemal, z batožinového priestoru si však pre seba ukradol 161 litrov. V praxi to znamená, že T-Roc Cabriolet ponúkne kufor s kapacitou 284 litrov.

Interiér štýlovej verzie sa až na štvormiestne usporiadanie nijak zvlášť nemení, kabrio bude dostupné v dvoch vyhotoveniach - bežnom Style a športovejšom R-Line so špeciálnymi sedadlami, 17” diskami kolies či jemne upravenou karosériou. Pod kapotou má pracovať trojvalcové 1.0 TSI ladené na kW (115 k) spojené so šesťstupňovým manuálom, ale i mrštnejší štvorvalec 1.5 TSI disponujúci výkonom 110 kW (150 k).

V interiéri v porovnaní s bežným T-Rocom veľa zmien očakávať netreba
V interiéri v porovnaní s bežným T-Rocom veľa zmien očakávať netreba
Zdroj: Volkswagen

Objemnejšia jedna-päťka sa bude kombinovať výsostne so sedemstupňovým DSG. Nemecký Auto Bild očakáva, že v Nemecku by kabriolet mohol štartovať na cene 26 000 eur, nejde však o oficiálnu sumu potvrdenú Volkswagenom. Štýlovku si naživo po prvýkrát obzrieme na septembrovom autosalóne vo Frankfurte.

Video

Diskusia