Spoločnosť uvádza na trh sériu Johan Abt Signature Edition, ktorá je venovaná 125. výročiu založenia štúdia. Spoločnosť uvedie na trh iba 64 kusov a každý z nich bude upravený ručne a ABT tvrdí, že každý mesiac by mohlo uzrieť svetlo sveta 6 kusov.
Pod kapotou sa nachádza motor TFSI V8 so zdvihovým objemom 4,0-litra, s výkonom 589 kW (801 k) a maximálnym krútiacim momentom 980 Nm, no podľa ABT môže dosiahnuť až 1000 Nm. Vstrekovaniu paliva pomáhajú dve nové turbíny vyvinuté úpravcom, ako aj obvyklá elektronická jednotka ABT Engine Control (AEC).
Aby sa udržalo optimálne chladenie, sú pridané väčšie medzichladiče a prídavný systém chladenia oleja. Mechanické úpravy završuje nové nastaviteľné odpruženie so stabilizátormi, ktoré minimalizujú nakláňanie a odklony. Nechýba ani výkonný výfukový systém ABT s čiernymi koncovkami z nehrdzavejúcej ocele, ktoré majú priemer 102 mm.
S týmito novinkami upravený model zrýchľuje z 0 na 100 km/hod za 2,91 sekundy. Ak by vás zaujímal čas, za ktorý auto dosiahne 200 km/hod, tak sa jedná o 9,79 sekundy a ak chcete, aby na tachometri svietila hodnota 300 km/hod, budete potrebovať 28,35 sekundy.
Po estetickej stránke sa kombi odlišuje karbónovými prvkami, ako aj 22-palcovými kolesami, z ktorých každé váži iba 3,5 kg. V interiéri boli tiež pridané detaily z uhlíkových vlákien. Sedadlá, interiérové dvere, lakťové opierky a prahy majú nápis „From 1896“.