Od premiéry prototypu Lucid Air síce uplynuli štyri roky, na dizajne to však nezanechalo žiadne stopy. Vzhľad elektromobilu zostal prakticky nedotknutý. Pod lupou si môžeme všimnúť zopár drobných rozdielov, napríklad viditeľné viečko zásuvky na ľavom prednom blatníku. No najviditeľnejšou zmenou sú disky kolies s aerodynamickým tvarovaním a rozmerom 19 až 21 palcov.

Od štyri roky starého prototypu sa sériový model takmer nelíši.
Od štyri roky starého prototypu sa sériový model takmer nelíši.
Zdroj: Lucid Motors

Elektrický sedan si teda ponechal svoj špecifický štýl. Navonok zaujme elegantným minimalistickým dizajnom s pochrómovanými oblúkmi lemujúcimi bočné okná a rovnakým motívom v prednej časti. Tam mu robia spoločnosť štíhle LED svetlomety. Zadné diódové moduly sú prepojené, pričom jednoduché línie karosérie narúša minimum kriviek. Kľučky sú zapustené. Z dizajnu je jasné, že aerodynamika tu hrala dôležitú úlohu. Výrobca hovorí o koeficiente Cd na úrovni iba 0,21.

Z hľadiska rozmerov stojí Lucid Air na hornej hranici vyššej strednej triedy. Na dĺžku meria 4 975 milimetrov, z toho 2 960 mm tvorí rázvor osí náprav. Výška karoséria dosahuje 1 410 mm. Pre šírku udáva výrobca hodnotu so spätnými zrkadlami i bez nich, no evidentne nie sú správne.

Kalifornský elektromobil má okrem iného vynikať priestrannosťou.
Kalifornský elektromobil má okrem iného vynikať priestrannosťou.
Zdroj: Lucid Motors

Na základe oficiálnych údajov má elektromobil v ramenách 1 663 mm. Identické číslo charakterizuje aktuálny Smart ForTwo a takmer päťmetrová limuzína by pri takejto šírke pôsobila ako slíž. Za relevantný preto považujeme údaj 1 937 mm porovnateľný s inými modelmi tejto veľkosti. Lucid Motors tvrdí, že ide o cifru po zarátaní zrkadiel, ale ich veľkosť k tomu podľa nás ešte treba prirátať.