Namiesto V8 má motor V6, je to plug-in hybrid a prekonáva svojho predchodcu Ferrari F8 Tributo. Základom je hybridný pohonný agregát, ktorý tvorí 2,9-litrový motor V6 biturbo s výkonom 488 kW (663 k). Zodpovedá za generovanie charakteristického zvuku Ferrari a pomáha mu pritom elektrický pohon, s ktorým dosahuje kombinovaný maximálny výkon 610 kW (830 k) a krútiaci moment 740 Nm. Systém je spojený s osemstupňovou automatickou prevodovkou, ktorá posiela výkon priamo na zadnú nápravu.

Medzitým vám 7,45 kWh lítium-iónová batéria umožňuje prejsť až 25 kilometrov v 100% elektrickom režime. Podporuje tiež benzínový motor, čo pomáha modelu 296 GTB dosiahnuť také pôsobivé výkonové čísla. Nový plug-in hybridný model Ferrari dosahuje rýchlosť 100 km/h za 2,9 sekundy a 200 km/h zaregistrujete na tachometri za 7,3 sekundy, čo je o 0,3 sekundy rýchlejšie ako F8 Tribute.