Model EV6 bol prvým elektrickým SUV značky Kia na novej platforme E-GMP. Podľa magazínu Auto Express chcú Kórejci v budúcnosti priniesť na tomto základe ďalšie modely, ktoré zdieľajú so značkou Hyundai. Na to si už zabezpečili skratky EV1 až EV9.
Okrem prípadných sedemmiestnych vozidiel, ktoré by sa mohli volať EV7 a EV8, by sa malo nachádzať pod EV6 aj menšie SUV – EV4. Auto Bild vďaka ilustrácii naznačuje, ako by mohlo vyzerať. EV4 sa pravdepodobne usadí v segmente crossoverov a svoju púť začne v roku 2024 ako úhlavný konkurent Volva C40 Recharge a Mercedesu EQA. Vizuálne by hranaté SUV mohlo vychádzať z väčšieho brata EV6, rodinnú príslušnosť by naznačovali hlavne predné svetlá a celistvý pás svetiel v zadnej časti.
Pokiaľ ide o rozmery, EV4 by sa mohol zaradiť do segmentu modelu Sportage. Všestranná platforma by mala umožniť lepšie využitie priestoru, z čoho by mal profitovať aj priestor pre pasažierov. Čo sa týka rázvoru, EV4 by mohla byť o niečo kratšia ako EV6 (2 900 mm) a Ioniq 5 (3 000 mm). Ak by sme chceli uzatvárať hypotézy o pohone, aj napriek menším rozmerom by sa do EV4 mala zmestiť batéria z EV6 či Ioniqu.
To znamená 58 kWh batériu, pohon zadných kolies a približne 400 kilometrov dojazdu. Do EV4 by si mohli nájsť cestu aj výkonnejšie batérie s kapacitou 72,6 kWh ( Ioniq 5) a 77,4 kWh (EV6). Tie zabezpečujú maximálny dojazd 481 kilometrov (podľa WLTP) v Ioniq 5 a až 528 kilometrov v Kia EV6. Alternatívne môže byť EV4 k dispozícii aj s pohonom všetkých kolies. Elektromotor by mohol dodať výkon 125 kW (170 k), v prípade s pohonom všetkých kolies by tak šlo o kombinovaných 239 kW (325 k) z dvoch elektromotorov. Ako menší model založený na platforme E-GMP by EV4 mohol byť vybavený 400 voltovou technológiou, zatiaľ čo Ioniq 5 a EV6 využívajú 800 voltovú technológiu rýchleho nabíjania.