Tretia generácia by mala prísť na trh už v roku 2021 a bude úplne zbavená nálepky „auto pre chudobných“. Dostane aktualizovaný rad motorov a novú platformu (doteraz sa používala platforma z Logana, čo bola vlastne platforma z Clia III z roku 2002). Stará platforma už nemôže poskytnúť dostatočný priestor pre nový vývoj, a tak sa použije CMF-B, ktorú používa súčasné Clio a nový Nissan Juke. To však pravdepodobne zvýši cenu vozidla (hoci sa hovorí o tzv. lacnejšej verzii platformy), ale zároveň vylepší kvalitatívne parametre podvozka.
Nové Sandero bude mať rovnaký bočný profil ako predchodca, ale bude o niečo dlhšie, takže sa rozmerovo trochu odpúta od konkurentov: Clio, Fabia a Hyundai i20. V ponuke zo začiatku isto zostanú litrové atmosférické motory SCe aj turbomotor 0,9 TCe, ktoré by mohli byť doplnené štvorvalcovým benzínovým 1,3-litrovým s výkonom 125 koní. Samozrejme, hovorí sa aj o mild-hybridnej verzii. Čisto elektrický pohon bude v rámci značky reprezentovať model Dacia Spring.
Na záberoch z testovacích jázd bolo zrejmé, že na stredovom paneli je veľký displej, ale nie je isté, či nešlo len o meracie zariadenie a sériové auto nič podobné mať nebude. V každom prípade ceny týchto „tabletov“ výrazne klesajú a aspoň s vyššou výbavou by si svoju dotykovú obrazovku Sandero zaslúžilo. Štvorramenný volant dostal viac tlačidiel, štartovať sa bude pomocou tlačidla.
Maska chladiča prejde kompletnou zmenou, bude výraznejšia, nebude chýbať chrómová lišta a diódové pásy denného svietenia prechádzajúce cez hlavné svetlomety. Chýbať nebude ani zdvihnutá (rozdiel len v pružinách) verzia Stepway s výrazným oplastovaním a dizajnovými doplnkami ako koncovky výfuku, farebný difúzor, iná farba krytu zrkadiel a podobne. Stepway bude mať aj naďalej špeciálnu modrú farbu. Premiéru malo nové Sandero mať v októbri na parížskom autosalóne, ten je ale zrušený. S jesenným termínom ale asi môžeme rátať.