Slavia ostáva typickým zástupcom mladoboleslavskej značky aj pri pohľade do interiéru. Výrazné horizontálne línie zdôrazňujú vnútorný priestor a veľký voľne stojaci displej palubného infotainmentu (s uhlopriečkou až 10 palcov) je dôkazom moderného poňatia výbavy vozidla.

Škoda Slavia.
Zdroj: Škoda

Oba prvky sa spájajú práve v mieste, kde sa nachádza displej. Horizontálna línia, ktorá kopíruje tvar prelisu na kapote vozidla, tu pod displejom poskytuje priestor pre opretie ruky, čo uľahčuje presné ovládanie infotainmentu. Slavia okrem toho dostala kruhové výduchy klimatizácie. Nielen nimi sa  nápadne podobá na Fabiu, ktorú pripomína aj zvonka.

Samozrejmosťou nachádzajúcou sa už v základnej výbave je v Indii výkonná klimatizácia. Vo vyšších stupňoch výbavy je dostupná klimatizácia Climatronic s dotykovým ovládacím panelom a zároveň extra výduchy ventilácie v zadnej časti vozidla. Slavia môže mať vo výbave aj kožou čalúnené a odvetrávané predné sedadlá.

Škoda Slavia.
Zdroj: Škoda

Zákazníci si ďalej môžu objednať napríklad elektricky ovládané strešné okno, automaticky stmievajúce vnútorné spätné zrkadlo alebo bezkľúčové odomykanie vozidla. Vo vyššej výbave sú k dispozícii aj online služby Škoda Connect. Samozrejme nechýba prepojenie s mobilným telefónom cez Bluetooth, pomocou USB konektorov a rovnako nechýba funkcia SmartLink pre prístup k funkciám telefónu prostredníctvom displeja palubného systému. K dispozícii je aj možnosť bezdrôtového nabíjania mobilných telefónov.

Zadné sedadlá sú sklopné a delené v pomere 60:40, držiak nápojov má špeciálne riešené dno tak, aby sa v ňom dali fľaše s nápojmi ľahko otvoriť jednou rukou. V priehradkách vo dverách zasa predmety pridržiavajú gumové pásky. Vo dverách nájdeme odrazky, ktoré pri otvorení dverí varujú ostatných účastníkov premávky. A podobne ako Kushaq je aj Slavia štandardne vybavená viacúčelovou priehradkou nachádzajúcou sa na prístrojovej doske.

Škoda Slavia.
Zdroj: Škoda

Slavia kladie veľký dôraz aj na bezpečnosť. Vo výbave môže mať až šesť airbagov alebo takzvanú multikolíznu brzdu. Zadné sedadlá sú vybavené úchytmi Isofix slúžiacimi pre upevnenie detských sedačiek. Škoda v štandardnej výbave dodáva aj stabilizačný systém ESC a trakciu prednej nápravy pomáha zlepšovať elektronický diferenciál XDS+.

Škoda Slavia.
Zdroj: Škoda

Škoda Slavia bude v predaji s dvoma motormi a troma prevodovkami. Na výber je buď trojvalec 1.0 TSI s výkonom 85 kW (116 k) alebo štvorvalec 1.5 TSI s výkonom 110 kW (150 k). Oba motory majú štandardne šesťstupňovú manuálnu prevodovku, ale trojvalec môže mať šesťstupňový automat a štvorvalec sedemstupňový automat DSG.