Brabus 800 Adventure XLP.

Novinky Šialene drahá beštia do terénu: Brabus urobil z Géčka pick-up s výkonom 800 koní

Foto: Brabus

1.3. 8:00 Nemecký tuner prepracoval rebrinový rám, predĺžil rázvor a off-roadu dal portálové nápravy. Karosériu vybavil otvorenou korbou i drsným kabátom. Osemvalec komplexne vyladil, pričom neobišiel ani interiér.

Na sklonku kariéry pôvodnej triedy G sa do limitovanej výroby dostal špeciál G63 6x6. Extravaganatný pick-up s tromi portálovými nápravami sa stal okamžite ikonou, na ktorej odkaz nadviazal model G 500 4x42 montovaný v trochu vyšších množstvách. Z druhej generácie tohto typu zatiaľ Stuttgart nič podobné nepostavil. Šance sa preto chytil Brabus a ani v tomto prípade sa vôbec nekrotil.

Renomovaný špecialista na produkty trojcípej hviezdy si ako základ svojich chúťok vybral aktuálny model Mercedes-AMG G63. Zo silného osemvalcového Géčka urobil ešte svalnatejší pick-up, pod jeho kapotu sa nasťahoval motor s výkonom okrúhlych 800 koní. Ladenie osemvalca však bolo len jednou z častí prestavby. Tá bola naozaj komplexná, zasiahla totiž aj samotné šasi a konštrukciu náprav.  Výsledkom je Brabus 800 Adventure XLP.

Rebrinový rám nemeckého off-roadu v Bottrope upravili tak, aby zadné kolesá mohli posunúť viac dozadu. Rázvor sa predĺžil o celého pol metra. Samotná kabína zostala takmer nedotknutá, no susedí s otvorenou korbou. Jej boky tvoria ľahké uhlíkové vlákna. No vnútro je vyrobené z odolnej ocele, rovnako ako dvierka úložnej plochy. Tá môže byť vybavená držiakom na špičkový dron Wingcopter. Celková dĺžka auta vzrástla o 68,9 cm a hmotnosť sa priblížila k hranici troch ton.

Rázvor narástol o rovného pol metra, vzadu pribudla ložná plocha.
Rázvor narástol o rovného pol metra, vzadu pribudla ložná plocha.
Zdroj: Brabus

Zmenu formátu karosérie doplnilo jej oblečenie do drsnejšieho kabáta. Obsahuje elektrický navijak i strešnú nadstavbu s extra osvetlením, pričom  dôležitú rolu zohral v tejto fáze karbón. Vyrobené sú z neho viaceré komponenty. Okrem menších detailov ide o hrču na prednej kapote, časti nárazníkov a plaketu s logom spoločnosti na zadnom čele, ale tiež rozšírené blatníky. Vypĺňajú ich špecifické 22-palcové kolesá s terénnym obutím. Ešte zaujímavejšie je to, ako sú uchytené.

Video

Diskusia