Na prelome januára a februára zverejnil Renault detaily týkajúce sa faceliftu typu Mégane, ktorý priniesol okrem iného variant PHEV s prívlastkom E-Tech. Automobilka vtedy informovala o hatchbacku a kombi. Tie medzičasom uviedla na trh a teraz omladzuje aj štvordverový variant.

Sedan dizajnovými zmenami neprekvapuje. Po vzore päťdverových modelov dostal mierne upravenú masku chladiča, blatníky i oba nárazníky, retuš neobišla ani diódové svetlá. Zadný nárazník tejto verzie je špecifický. Má výraznejšie tvary, viac lakovaných plôch a odlišnú centrálnu časť zahŕňajúcu pochrómované imitácie výfukových koncoviek. V blatníkoch sa krútia svieže kolesá s priemerom 16 až 18 palcov.

Interiér kopíruje zmeny vykonané na súrodencoch. Francúzsky výrobca teda prepracoval materiály a niektoré ovládacie prvky, v interiéri okrem toho pribudlo bezrámové spätné zrkadlo a prístrojový panel tvorený 10,2-palcovým displejom. Špičkový infotainment podporujúci rozhrania Android Auto a Apple CarPlay má obrazovku s uhlopriečkou 9,3 palca. Facelift zmenil ovládanie jazdných režimov Multi-Sense a taktiež priniesol dlhší zoznam bezpečnostného vybavenia.

Viaceré detailné zmeny sa netýkali iba dizajnu, ale aj interiéru.
Viaceré detailné zmeny sa netýkali iba dizajnu, ale aj interiéru.
Zdroj: Renault

Plug-in hybrid pri štvordverovom variante Renault nespomína. Pod kapotou zostáva benzínový štvorvalec 1.3 TCe dosahujúci výkon 103 kW (140 k), ktorý možno kombinovať so šesťstupňovou mechanickou prevodovkou alebo dvojspojkou so siedmimi stupňami. Rovnaký výber ponúkne diesel 1,5 Blue dCi opäť dostupný s maximom na úrovni 85 kW (115 k).

Paletu v rámci faceliftu obohacuje litrový zážihový trojvalec. Produkuje najviac 85 kW (115 k), pričom doplnený bude výhradne manuálom. Ako sú na tom ceny? To zatiaľ nevieme, sedan príde do predaja začiatkom budúceho roka. Jeho výroba bude ďalej prebiehať v tureckom závode značky.