Koncom augusta absolvovalo modernizáciu Porsche Panamera, ktorého modelový rad pred pár týždňami rozšírili ďalšie verzie. Ešte pred zverejnením detailov o facelifte sa Porsche pochválilo rekordom z Nürburgringu. Z tohto trimfu sa však nakoniec netešilo dlho, trojcípa hviezda sa totiž rozhodla súperovi odpovedať.

Na severnú slučku nemeckého okruhu sa znovu postavil Mercedes-AMG GT 63 S, ktorý bol vybavený príplatkovým aerodynamickým balíkom a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2. Za jeho volant sa posadil vývojový inžinier Demian Shaffert. Jedno kolo s donedávna udávanou 20,6-kilometrovou dĺžkou zvládol za 7 minút, 23 sekúnd a 9 tisícin, kým vlani zavedenú normovanú verziu merajúcu 20 832 metrov prešiel v čase 7:27,800. Panamera Turbo S tak o svoj titul prišla.

Mercedes hovorí, že dané údaje sú oficiálne merané a certfiikované notárom. Snaží sa tak poistiť pred spochybňovaním čísel. Jeho model je v rámci triedy opäť najrýchlejší, hoci úplné prvenstvo medzi autami s dvomi pármi bočných dverí mu nepatrí. Ešte o niekoľko sekúnd rýchlejší bol limitovaný Jaguar XE SV Project 8. Ten však rekord dosiahol v odľahčenej forme, ktorá má len dve sedadlá. S nemeckými súpermi sa tak nemôže priamo porovnávať.